Gå til innhold

Nokia 7250 -Anbefales?

Anbefalte innlegg

ps: 7250 er en fantastisk telefon :yes:  

Radioen er helt MEGA.  

Du kan både høre via høretelefoner som du får med eller du kan faktisk høre radioen DIREKTE FRA HØYTTALEREN I TELEFONEN.

7250 er utstyrt med 40 instrumenters pylofonisk toner som er DRITBRA.....mye mere kvalitete i ringetonene enn f.eks 2510 osv.

Kameraet er aogså digg...du kan ta helt ok bilder i ok kvalitet som du kan fyre opp på pcen med mail fra mobilen eller datakabel.

du har 3 forskjellige kvaliteter og velge mellom mht bildene....med svakeste (so mikke er så veldig forskjellig fra best) kan du lagre opptil 400 bilder synest jeg jeg leste.

Telefonen er DOBBELT så liten sopm 3650 o SINNSYKT sexy å se på  :yes:  

Nokia 7250 annbefales osm bare det (og 7210 logoer funker på 7250 :yes: testet i går :wink: )

1. Det er ikke 40 polyfoniske toner, men 4!

2. Det er ingen mobil som heter 2510!

3. Skrivefeil!

4. Du MÅ bruke mail eller datakabel fordi den ikke har bluetooth!

5. Skrivefeil!

6. Skrivefeil!

7. Den er ikke DOBBEL så liten som 3650! + Skrivefeil!

8. Skrivefeil!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Det er ikke 40 polyfoniske toner, men 4!

Hehe, dette blir egentlig for latterlig... Slik som du pirker, skal jeg forsvare Slabbedasken og spørre deg om du vet hvor mange polytoniske ringetoner 7250 har ? I allefall ikke 4 slik du påstår... :lol:

Lenke til kommentar

Den har 40 forskjellige instrumenter, men bare fire av de kan spilles samtidig... Og du klager over at det er skrivefeil! (Du mente i stad at det bare var pirk)

Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

Kritiser aldri andre for skrivefeil! Det har ikke jeg gjort heller, om du tenker litt etter, det jeg skrev istad var ikke direkte rettet mot deg (bare indirekte)

7250 har dessuten Infrarød, går det da ikke an å komunisere med PC-en via den?

Lenke til kommentar

Hvis det er snakk om å være pirkete her, har jeg nødt til å påpeke en ting. Ser mobileksperten har prøvd å rette litt på folk over her: N7250 er ikke dobbelt så liten osv. Dette har jeg sett flere ganger bare i dag på dette forum. Tenk litt på den setningen der: At noe skal være dobbelt som lite som noe annet. Er det praktisk mulig? (svaret kan jo dere diskutere videre i en annen tråd) Utforsk dette som en hypotese i matematikkfaget.

Jeg antar at du(dere) sikter til at en ting er halvparten så stor (eventuelt halvparten av den opprinnelige størrelsen) som en annen.

Og vær så snill mobileksperten, ikke prøv og rett på noen andre enn deg selv. Du har fortsatt mange år igjen av grunnskolen, og ut fra mine erfaringer har du enda mye å lære. Bruk mer tid på å lære deg grunnleggende saker, istedenfor å plukke på andre. Kanskje du har problemer med dine egne preferanser, ikke vet jeg! Lykke til skal du ha iallfall! :woot:

Lenke til kommentar

Ja og de "43" instrumkentene får du egne toner til som du kan bruke osm ringelyder......du får jo sanger i cd kvalitet som ringetone så hva er det vi krangler om?

ps: Jam min 7250 har over 5 MB minne.

Jeg kjøpte den av abc.mobile via Qxl.no (siden til abcmobil er under rekonstruksjon)

Men du kan jo alltids prøve telefonen før eller rett etter du kjøper den. Tror ikke det er forkskjell på dem :D

Men det er 100% over 725 kb det kan jeg garantere. :yes:

Lenke til kommentar

Ser bra ut dette, bestilte telefonen i går, og får den sikkert i morgen.

Takk for alle meninger rundt mobilen :)

Noen som har noen bilder som er tatt med denne mobilen, som ligger på web? Legg ut url da så jeg kan se på kvaliteten :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har selv kjøpt meg denne telefonen for 1.uke siden. Og har brukt noen timer på å trykke på den. Når noen sier at bildene er dårlige, så vet ikke jeg hva de forventet. Jeg har lastet noen over på PC for å se kvaliteten. Og da ble jeg positivt overasket.

Standard bildene du tar med tlf`n er 352x288px. Og det er jo egentlig greit. Oppløsningen på telefonen er 128x128 og litt over 4000farger, det er jo og greit. Når det gjelder linjer er jo det også bra, 8 linjer. Det vil si at du får nesten en hel sms på en side.

Telefonen er også rask. Det tar ikke lang tid å gå inn og ut av innboks f.eks. som det på tidligere modeller har gjort.

Jeg vil anbefale denne telefonen, den er virkelig verdt pengene :smile: :smile: :smile: :smile: :woot:

Når dere sier at telefonen ikke har 40 polyfoniske toner så er det feil. Telefonen har 40 polyfoniske toner, men den kan bare spille 4 samtidig. Og har du bruk for mer enn 4 samtidig? Det er faktisk nok. Og det høres MYE bedre ut enn de tidligere mobilene med polyfoniske toner som jeg har hørt ihvertfall!

Dere som sitter å kritiserer denne telefonen skjønner jeg ikke hva snakker om. Det er tross alt en mobiltelefon. Og du finner ikke maken på det norske markedet. Ihvertfall ikke med tanke på strl. og vekt. En kompis av meg har en ericsson T68i og de samme bildene på den var av utrolig mye dårligere kvalitet. Og når du ser prisen på 7250 er den den samme som det var på 7210 når den kom for ett halvt år siden. Tenk litt fornuftig. Du får ikke ett speilreflekskamera i en mobiltelefon heller!

:shrug:

Lenke til kommentar
Jeg har selv kjøpt meg denne telefonen for 1.uke siden. Og har brukt noen timer på å trykke på den. Når noen sier at bildene er dårlige, så vet ikke jeg hva de forventet. Jeg har lastet noen over på PC for å se kvaliteten. Og da ble jeg positivt overasket.

Standard bildene du tar med tlf`n er 352x288px. Og det er jo egentlig greit. Oppløsningen på telefonen er 128x128 og litt over 4000farger, det er jo og greit. Når det gjelder linjer er jo det også bra, 8 linjer. Det vil si at du får nesten en hel sms på en side.

Telefonen er også rask. Det tar ikke lang tid å gå inn og ut av innboks f.eks. som det på tidligere modeller har gjort.

Jeg vil anbefale denne telefonen, den er virkelig verdt pengene :smile: :smile: :smile: :smile: :woot:

Når dere sier at telefonen ikke har 40 polyfoniske toner så er det feil. Telefonen har 40 polyfoniske toner, men den kan bare spille 4 samtidig. Og har du bruk for mer enn 4 samtidig? Det er faktisk nok. Og det høres MYE bedre ut enn de tidligere mobilene med polyfoniske toner som jeg har hørt ihvertfall!

Dere som sitter å kritiserer denne telefonen skjønner jeg ikke hva snakker om. Det er tross alt en mobiltelefon. Og du finner ikke maken på det norske markedet. Ihvertfall ikke med tanke på strl. og vekt. En kompis av meg har en ericsson T68i og de samme bildene på den var av utrolig mye dårligere kvalitet. Og når du ser prisen på 7250 er den den samme som det var på 7210 når den kom for ett halvt år siden. Tenk litt fornuftig. Du får ikke ett speilreflekskamera i en mobiltelefon heller!

:shrug:

Nei, 4 toner samtidig er ikke nok :lol:

Har hørt både 3510i og 6610 sine toner, og det er ikke på nær like god kvalitet på tonene som på min gamle s55 og min nye 3650! :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har selv kjøpt meg denne telefonen for 1.uke siden. Og har brukt noen timer på å trykke på den. Når noen sier at bildene er dårlige, så vet ikke jeg hva de forventet.

Jeg forventet i allefall samme standard som på S55 kameraet, minst. Burde ikke vært lov til å ha noe dårligere kvalitet!

Lenke til kommentar

Mobil eksperten er vist ikke lenger den eksperten som han trur han er :lol:

Slutt å pirk hele tida på at folk skriver feil osv...

Skulle nesten tru at du var futurex vettu, du pirker hvertfall like mye, og masse annet stemmer også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...