Gå til innhold

Nokia 7250 -Anbefales?

Anbefalte innlegg

Hei

Har tittet litt på denne telefonen i dag, og vurdere sterkt å gå til innkjøp av den.

Har lest litt rundtom at den er generellt sett relativt bra.

Jeg liker spesiellt dette med digitalkameraet, at det ikke er dominerende, og likevel er bedre enn andre kameraer (som er på mobiltelefoner)

Men det jeg lurte på er om noen av dere har denne telefonen, og dermed kan fortelle med plusser og minuser med den?

Anbefaler dere meg å kjøpe denne telefonen? Og tror dere den vil synke raskt i pris, dvs at det vil lønne seg å vente en måned eller noe? -Men da har det sikkert kommet noe nytt som er enda bedre, og da vil jeg jo ha det. Typisk..

Menmen, håper på svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

og likevel er bedre enn andre kameraer (som er på mobiltelefoner)

Vel, det er i allefall ikke sant. Bildene på 7250 er endel mindre (352х288) i forhold til f.eks SonyE, Siemens og Symbian-mobilene som alle har 640x480 :)

Lenke til kommentar

På siden:

www.mobile-review.com

har de testet telefonen og kommet frem til at bildene var noen av de dårligste de har sett på en kameratelefon. Oppløsningen var visst elendig, og fargekvaliteten ikke spes god.

Velkommen tilbake Molna..... Har fått to spammere her siden du dro til CeBit!!!!! :evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
jeg har mobilen...er generelt fornøyd...litt teit at du kan ikke kan sende lyd på mms der....ikke det at jeg har hatt noe stor bruk for det :)

men det er diiigg med radio ;)

Siden du har mobilen, kan du svare meg på om den er like

fordømt treg i menyene som de andre nyere mobilene til nokia, som

7210, 6610 osv..???!!!

Lenke til kommentar

FAKTA OM 7250:

Drit i kamera oppløsningen når du fyrer bilde over på pcen blir de store og fine uansett hvilke oppløsning du har...det er snakk om små forskjeller,

Jeg fikk min 7250 i dag og er KJEMPEFORNØYD med det....

Jeg kan herved bekrefte at min mobil har 5,399 MB minne

alså 5330 kb plenti minne til å ha bilder, mms, toner osv på.

Lenke til kommentar
levlex: de folka der tester alt fra musematter og PS2-spill til mobiler, de er ikke spesielt eksperter på mobiler ;)

Hehe. Burde kanskje be Øystein om å fyre opp en test for den, så folk ikke tråkker unødvendig på en mine! :wink:

Lenke til kommentar

7210, 6610 osv..???!!!

Er ikkje heilt enig i den beskrivelsen, har sjølv 7210 og har aldri opplevd den som treig i menyane. Har egentlig ikkje noke spesielt negativt å komme med når det gjeld den telefonen, ja kanskje bortsett frå størrelsen på minnet.

Lenke til kommentar
FAKTA OM 7250:

Jeg kan herved bekrefte at min mobil har 5,399 MB minne

alså 5330 kb  plenti minne til å ha bilder, mms, toner osv på.

Har du kjøpt den i Norge da??

Sånn at jeg vet at hvis jeg kjøper den på komplett eller noe sånt vil det være samme minne som du har???

Lenke til kommentar

Tipper jeg kjøper den i dag ja :) Hvordan har det seg at du har 5MB minne på den? Er det standard ?

På nettsidene deres står jo dette:

Brukerminne 725 kB

Hvor mange bilder har man da plass til inne på mobilen før den må tømmes?

Lenke til kommentar

7210, 6610 osv..???!!!

Er ikkje heilt enig i den beskrivelsen, har sjølv 7210 og har aldri opplevd den som treig i menyane. Har egentlig ikkje noke spesielt negativt å komme med når det gjeld den telefonen, ja kanskje bortsett frå størrelsen på minnet.

Hvis du har en 7210, så vet du det at hvis du trykker på f.eks. nedover knappen så tar det litt tid før den reagerer.. Ikke noe stort problem at det gjør noe, men det er litt kjedelig hvis du skal bla igjennom meldingene, noe som tar mye tid..!!!

Lenke til kommentar

Hvis du har en 7210, så vet du det at hvis du trykker på f.eks. nedover knappen så tar det litt tid før den reagerer.. !

Hmm, noe slikt har jeg aldri lagt særskilt merke til på de Nokia telefonene jeg har hatt, det eneste som har vært problemet på min 3330, er at når jeg skriver laange meldinger begynner den å henge litt etter mot slutten..

Lenke til kommentar

Hvis du har en 7210, så vet du det at hvis du trykker på f.eks. nedover knappen så tar det litt tid før den reagerer.. !

Hmm, noe slikt har jeg aldri lagt særskilt merke til på de Nokia telefonene jeg har hatt, det eneste som har vært problemet på min 3330, er at når jeg skriver laange meldinger begynner den å henge litt etter mot slutten..

Det er bare på de siste, sånn som 7210, 6610 osv.

6210 Hadde også en tendens til dette, men det problemet ble fikset ved å oppgradere den eller bytte til 6310/6310i...

Dette VET jeg, fordi jeg har prøvd opptil flere, og jeg har også hatt 6210 og 6310.. (Jeg skryter ikke, bare så alle får med seg det!!!)

Lenke til kommentar

HØR HER: Bruker minne 825 kb gjaldt bare en ting..... :woot:

HELT SERILØST min mobil er kjøpt av en forhandler som bare tart imot norske og godkjente mobiler. :yes:

min (blåe) Nokia 7250 har over 5 mb minne TOTALT :yes:

helt seriøst alså...jeg var selv veldig usikker på hva osm var sant før jeg kjøpte den men når jeg ser på totalminnet så shar jeg 5,399 MB totalt. :wink:

Det er IKKE bare 725 kb minne det kan jeg si deg 100% sikkert :yes:

Lenke til kommentar

ps: 7250 er en fantastisk telefon :yes:

Radioen er helt MEGA.

Du kan både høre via høretelefoner som du får med eller du kan faktisk høre radioen DIREKTE FRA HØYTTALEREN I TELEFONEN.

7250 er utstyrt med 40 instrumenters pylofonisk toner som er DRITBRA.....mye mere kvalitete i ringetonene enn f.eks 2510 osv.

Kameraet er aogså digg...du kan ta helt ok bilder i ok kvalitet som du kan fyre opp på pcen med mail fra mobilen eller datakabel.

du har 3 forskjellige kvaliteter og velge mellom mht bildene....med svakeste (so mikke er så veldig forskjellig fra best) kan du lagre opptil 400 bilder synest jeg jeg leste.

Telefonen er DOBBELT så liten sopm 3650 o SINNSYKT sexy å se på :yes:

Nokia 7250 annbefales osm bare det (og 7210 logoer funker på 7250 :yes: testet i går :wink: )

Lenke til kommentar

7250 er utstyrt med 40 instrumenters pylofonisk toner som er DRITBRA.....mye mere kvalitete i ringetonene enn f.eks 2510 osv.

Du blander litt her...

7250 støtter bare 4-toners polytoner. Det at du kan velge 43 instrumenter er noe helt annet, du kan fortsatt spille bare 4 samtidig, derfor er tonene på 7250 så mye dårligere enn på f.eks 7650, S55, Samsung osv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...