Bobbylove Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Føler vi trenger en ny thread hvor vi diksuterer litt mer saklig nå som vi ikke har så mye å klage over lenger Jeg starter: Hvor/hvordan kjøper man renown gear? Også har jeg et ganske irriterende problem, ofte mitt i et scenario så bare hopper jeg til skrivebordet og spillet lukkes uten noen feil mld. Noen som har fått dette? Ellers et konge spill har en lvl 6 engineer nå. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hvor man kjøper renown gear, er vel helt forskjellig fra rase til rase. Men jeg kjøpe endel deler i den første byen jeg kom til, etter startbyen (chaos) Kan ingen navn på byer enda, men du finner nok en NPC rundt. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hvor kan jeg se FPS??? er mange som sier de klarer dra spillet med 30fps osv.....men HVOR kan man se det? og er det nå sånt at når spillet kommer ut så vil det bli bedre ytelse? va en som sa det om at betaene eralltid dårligere ytelsesmessig men så blir myyyy bedre når det kommer ut.? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Vil ikke tru at ytelsen blir noe særlig bedre enn i Open beta, da man nok ikke lenger kjører de samme test prosessene i bakgrunn i openbeta som i closed. Men om det er tilfellet så vil du ha litt mindre cpu og minne bruk etter release. Om du vil se FPS er det vel mulig å huke av "show fps" under options et sted. Om ikke så er det vel bare å skru på fraps (installere fraps først kanskje), slik jeg ser det hvertfall. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Vil ikke tru at ytelsen blir noe særlig bedre enn i Open beta, da man nok ikke lenger kjører de samme test prosessene i bakgrunn i openbeta som i closed. Men om det er tilfellet så vil du ha litt mindre cpu og minne bruk etter release. Om du vil se FPS er det vel mulig å huke av "show fps" under options et sted. Om ikke så er det vel bare å skru på fraps (installere fraps først kanskje), slik jeg ser det hvertfall. takk:D Men er det bare meg eller er fps ganske dårlig? jeg har 2 pcer og får samme fps på begge uansett hvor mye jeg skrur ner på grafikken:S ingen av pcene er SYKT bra liksom, men den ene er vertfall 10 ganger bedre en den andre men alikevel er fpsen dårlig. når jeg springer ligger den på (husker ikke helt)ca,23-29 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hmm, opplever ikke det samme. Jeg har dog bare testet det på en pc, og på den får jeg rimelig grei stabil FPS som holder seg over 60fps. Men det er jo så forskjellig fra pc til pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå