Gå til innhold

BK: "Pyramiden II"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal man si, minner meg om et Russisk barnehjem. (snur vi oss så ser vi 4 åringer i bleier fordi der ikke er nok toaletter for dem alle... 0 o ... om dette er gangen din så må du ha meg unskyldt...

 

Veldig dystert bilde i alle fall... om det var meninga så bomma du ikke.

Endret av Haraldson
Sitert bilde fjernet.
Lenke til kommentar

Jeg har følgt med serien din; men har ikke kommenter selve bildene før nå. Synes at #1 blir litt kjedelig, men er en grei introduksjon til de to neste bildene i serien. Ettersom jeg selv liker å ta bilder av menneskeskapte miljøer uten mennesker, så blir #2 (dette bildet) min foreløpige favoritt. Håper du har flere bilder å by på.

 

Tom

 

PS. Det er godt å se at det kommer interessante bilder i bildekritikken som er tatt med enkel og godt utstyr.

Lenke til kommentar

Takk takk ^^

 

Døra beholdt jeg fordi den passa ganske bra til Pyramiden III og fordi den ikke ville latt seg coppe vekk uten å ødelegge komposisjonen litt.

 

Hva skarphet angår er jeg endig med deg - AFen ble lurt litt av vinduet og det sterke lyset, så jeg måtte fokusere manuelt - og dere som har brukt 18-55 er nok klare over at den fokusringen er en selsom opplevelse. Forsåvidt kunne jeg ha autofokusert på veggen og rekomponert, men jeg hadde utrolig dårlig tid da jeg tok disse bildene siden jeg måtte tilbake før båten kjørte fra oss, og jeg hadde somla alt for mye rundt i byen ellers. Jeg vil tilbake!

 

Forresten - en liten festlighet: dette bildet er HDR. Ingen har kommentert det, så da jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...