Gå til innhold

Hva ville dere valgt, ytelse eller levetid?

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer selvsagt helt ann på hvilken størrelse man snakker om, men hvis det er 15,4" eller større ville jeg valgt ytelse. Jeg bruker også min egen laptop som desktoperstatter (en 15,4") så batteritiden er og blir uvesentlig i mitt tilfelle. Skulle jeg hatt en maskin til portabel bruk hadde jeg kjøpt en ultraportabel med 7-8 timers batteritid i tillegg.

Lenke til kommentar

Er da vel INGEN som helst grunn til å sette opp en poll?

"-Noen liker morra, andre liker dattera"

Som du skjønner, er dette et individuellt valg. Kjøper du ny pc ut ifra hva andre ønsker seg kan du trå kraftig i baret!

Jeg ville foretrukket batteritid, men andre igjen driver med spill og/eller annen tung software og ville valgt noe annet...

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Akkurat det, det jeg også begynner å tenke. Har en monster på 15.4tommer og tenker at det kunne vært greit å ha en bærbar som kunne brukes andre steder enn bare hjemme.

Selv hadde jeg kjøpt en Acer Aspire One eller en Asus EEE 900 med ekstra/større batteri dersom jeg var i en situasjon hvor jeg hadde trengt en liten og billig maskin med eksepsjonelt lang batteri levetid for mobilt arbeid. Å drasse med seg maskiner i størrelsesorden 15,4" er et aldri så lite ork, og man slipper som oftest ikke unna strømkabelen eller viftestøy heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...