Blåbær Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 La oss ta 2 bærbare. Nr1 er 10% raskere enn nr2, men nr2 har 20% bedre batterikapasitet. Prisen skal være det samme. Hva ville dere valgt? Håper en mod kan sette opp en poll. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ytelse. Bruker min bærbare mest som desktoperstatter med tilkoblet ekstern skjerm. Grunnen til at jeg har bærbar er at jeg vil kunne ta den med på sommerferie og sånt. Men til daglig bruker jeg den aldri som bærbar. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det kommer selvsagt helt ann på hvilken størrelse man snakker om, men hvis det er 15,4" eller større ville jeg valgt ytelse. Jeg bruker også min egen laptop som desktoperstatter (en 15,4") så batteritiden er og blir uvesentlig i mitt tilfelle. Skulle jeg hatt en maskin til portabel bruk hadde jeg kjøpt en ultraportabel med 7-8 timers batteritid i tillegg. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kommer an på hva man skal bruke den til. Jeg syns det er veldig deilig å slippe og i det hele tatt ha med laderen til laptopen når jeg er på skolen. Misunner ikke akkurat de som er nødt til å ta frem laderen til hver forelesning gjennom hele skoledagen.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Akkurat det, det jeg også begynner å tenke. Har en monster på 15.4tommer og tenker at det kunne vært greit å ha en bærbar som kunne brukes andre steder enn bare hjemme. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Batteritid.. Vanligvis bærer man vel med seg bærbare PC'er så... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Er da vel INGEN som helst grunn til å sette opp en poll? "-Noen liker morra, andre liker dattera" Som du skjønner, er dette et individuellt valg. Kjøper du ny pc ut ifra hva andre ønsker seg kan du trå kraftig i baret! Jeg ville foretrukket batteritid, men andre igjen driver med spill og/eller annen tung software og ville valgt noe annet... Endret 9. september 2008 av Menkromsen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Akkurat det, det jeg også begynner å tenke. Har en monster på 15.4tommer og tenker at det kunne vært greit å ha en bærbar som kunne brukes andre steder enn bare hjemme. Selv hadde jeg kjøpt en Acer Aspire One eller en Asus EEE 900 med ekstra/større batteri dersom jeg var i en situasjon hvor jeg hadde trengt en liten og billig maskin med eksepsjonelt lang batteri levetid for mobilt arbeid. Å drasse med seg maskiner i størrelsesorden 15,4" er et aldri så lite ork, og man slipper som oftest ikke unna strømkabelen eller viftestøy heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå