Gå til innhold

Litteratur: En liten novelle/historie.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde jobbe med rettskriving. Det er såpass mange feil at leseren vil sitte å ergre seg over dem, i stedet for å leve seg inn i historien. Det er i hvert fall slik jeg opplever det, men det er ikke så mye som skal til for å gjøre store forandringer.

 

Først og fremst burde du lese over teksten, og sjekke punktsettingen. Hvor passer det med pause? Er det komma foran "men"? Alltid tegn foran "men"! Slike ting er viktig for at det skal være flyt i teksten; hvis det ikke er flyt så kan det fort bli vanskelig å skjønne hva som menes. Hvis leseren blir nødt til å stoppe opp for å lese over setningen på nytt, bidrar det voldsomt i negativ retning når det kommer til innlevelse.

 

Du burde også passe deg for orddelingsfeil. Det kan også være lurt å bruke ordbok hvis det er ord du er usikker på. "Sakt" skrives for eksempel sagt.

 

Når det kommer til selve historien, så synes jeg du klarer å formidle følelsene til karaketeren på en fin måte; jeg forstår, og kan sette inn i følelsene. Jeg har ikke så mye mer på hjertet. Dette var ikke ment som en "negativ tilbakemelding", men som en konstruktiv tilbakemelding.

Endret av Uin Viel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...