Dragoncrest Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fikk tak i meg en 60GB PS3 i dag, og har lett litt på nettet etter en fullstendig oversikt over hvilke PS2 spill som vil fungere godt på den. Har foreløpig ikke funnet noen god oversikt over PS3 PAL, har noen en god side å anbefale? På US PS sidene så kan du søke på enkelt titler, mens på EU sidene bare informere hvilke maskiner som har PS2 støtte. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Før hadde sony en offisiell liste (http://faq.eu.playstation.com/bc/bcgames.htm) men den er fjernet nå Men ca. 75% av spillene skal virke. Men er det ikke bare å prøve da hvis det er noen spesielle spill du tenker på? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Før hadde sony en offisiell liste (http://faq.eu.playstation.com/bc/bcgames.htm)men den er fjernet nå Men ca. 75% av spillene skal virke. Men er det ikke bare å prøve da hvis det er noen spesielle spill du tenker på? Nope, ingen spesielle jeg tenkte på. Bare kjekt å vite hvis jeg skal plukke opp noen billige brukt spill til PS2. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 jeg har kjOpt en liten haug med ps2 spill, har ogsA lAnt en del av andre.. har fortsatt tilgode A finne et spill som ikke virker.. no worries, kjOp i vei.. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tror det er lettere å spørre hvilke spill som ikke fungerer Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Fant en uoffisiell side på ps3comp.com, sånn til informasjon til andre som lurer på dette. Latterlig av Sony å ikke ivareta en oversikt på sine egne sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå