Gå til innhold

DVD bråker under avspilling

Anbefalte innlegg

Altså, jeg har et lite problem.

Når jeg spiller av to av mine DVD-filmer (Manhunter og 12 Monkeys), så kommer det en dyp, durende lyd som jeg ikke hører ved avspilling av noen andre filmer. Jeg tror ikke dette heller har noe med selve DVD-spillerne å gjøre, siden jeg har prøvd på 2 ulike spillere og den omtrent samme durende lyden kan høres. Likevel spør jeg her, da jeg ikke visste hvor annet sted jeg kan spørre om dette.

Lyden er altså en mørk eller dyp lyd som høres veldig godt, selv med høy lyd fra høytalerne. Altså veldig irriterende.

Jeg kan ikke se noen tydelig "skeivhet" på disken som kan forårsake lyden heller, så jeg vet ikke hva det kan være.

12 Monkeys ble kjøpt ny for en stund siden og fungerte helt fint da jeg så den første gang, men jeg oppdaget lyden for en liten stund siden da jeg skulle se den igjen. Manhunter kjøpt jeg brukt på GameStop for noen dager siden, mulig dette er grunnen til at noen har solgt den dit. Begge er vanlige Region 2-DVDer. Jeg skjønner ikke hva som fremkalle en slik lyd ved avspilling av en helt vanlig DVD...

Noen som har en teori om hva årsaken kan være, og vet om det er noe jeg kan gjøre med problemet?

Endret av Levaiathan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...