toazty Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 der fikk jeg en en telefon om at w4500 er på vei ut i butikkene, takk.takk.takk.takk.takk.takk.takk. er gleder meg ... er blitt garantert et slikt tv innen fredag håper alle gleder seg like mye som meg Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Du får gi en liten tilbakemelding om hva du synes når herligheten er vel hjemme Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Heisann! Har du fått vidunderet ? størrelse ? Hvor bestillte du fra? Vurderer sterkt å bestille en slik selv Ble mange spørsmål her nå , men takker å bukker for evt. svar! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 en 52" , den sitter på en pall i en tollpost trailer , var ikke hjemme når de ville levere den, så den er ikke testa enda , Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Heisann! Har du fått vidunderet ? størrelse ? Hvor bestillte du fra? Vurderer sterkt å bestille en slik selv Ble mange spørsmål her nå , men takker å bukker for evt. svar! Dette er bare tull denne tv finnes ikke i en eneste nettbutikk i hele Norge ikke i noen tommer så dette er bare en våt guttedrøm Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 haha.. der tar du jaggu meg feil ... "Heisann. Vi ventet denne inn i dag, og har fått beskjed om at de er kommet til landet ( står på lastebil enda) så vi venter da og ha disse inn i morgen " dette svaret fikk jeg på tirsdag av en nettbutikk. og dette svaret fikk jeg av sony leverandøren i norge : "Sony er vanskelig å gi deg noen fornuftige svar på. De sender oss noen skjermer i ny og ne, uten at vi helt vet hva eller hvor mange som kommer. Slik det ser ut nå kommer det inn 100 stk i begynnelsen av måneden, 32 av disse er allerede solgt." min tv er ikke en av dissen, jeg har fått en test TV. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Tull vilken nettbutikk??????? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 det svaret fikk jeg av netshop.no Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 det svaret fikk jeg av netshop.no Så du har kjøpt denne av Netshop? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 nei... har ikke det.. jeg har fått en " test TV " , eller sponsor tv som jeg liker og kalle det.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 nei... har ikke det.. jeg har fått en " test TV " , eller sponsor tv som jeg liker og kalle det.. Ok siden du ikke skjønner hva flere har spurt deg om... Hvem har du fått tvn av/kjøpt den hos? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 direkte fra sony, har en avtale med sony på test produkter og div. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) direkte fra sony, har en avtale med sony på test produkter og div. Beklager men jeg tror ikke et døyt på hva du skriver og spesielt etter denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1006702&hl= Det burde jo være en grei sak for deg å skaffe en helt vanlig 32 tom hvis du har avtalen du skryter av... En annen ting er at denne tvn har lanseringsdato 15 sep alså Mandag og da sender ikke Sony sentralt ut noen test tv til deg som privatperson uka før... I såfall vilken posisjon har du som da har klart å få til dette? Endret 13. september 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 hvorfor skal jeg sitte her å lyve om dette ? hvis jeg får henta tv'en på mandag skal jeg legge ut bilde av den som bevis hvis det er ønskelig. og den mailen jeg fikk av sony leverandøren er oppspinn den også? helt utrolig du Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) hvorfor skal jeg sitte her å lyve om dette ? hvis jeg får henta tv'en på mandag skal jeg legge ut bilde av den som bevis hvis det er ønskelig. og den mailen jeg fikk av sony leverandøren er oppspinn den også? helt utrolig du Nei jeg er ikke utrolig men liker ikke mennesker som skryter og lyver noe denne tråden bekrefter... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1005692&hl= Avtale med Sony my ass "våt guttedrøm" slutt og skriv løyner for man blir oppdaget før eller senere... Endret 13. september 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 hvorfor skal jeg sitte her å lyve om dette ? hvis jeg får henta tv'en på mandag skal jeg legge ut bilde av den som bevis hvis det er ønskelig. og den mailen jeg fikk av sony leverandøren er oppspinn den også? helt utrolig du Nei jeg er ikke utrolig men liker ikke mennesker som skryter og lyver noe denne tråden bekrefter... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1005692&hl= Avtale med Sony my ass "våt guttedrøm" slutt og skriv løyner for man blir oppdaget før eller senere... På 4 dager har trådstarter gått fra å være fortvilet kjøper av et produkt til å bli en person som har fått en avtale med Sony på testprodukter dette må være noe av det dummeste jeg har lest :!: Ble nok litt for våt denne drømmen toazty. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 heh.. er liksom derfor jeg var desperat , for enkelte i sony sa de ikke kom ut før om lenge.. men så fikk jeg snakka med en fra sony som hadde peiling på hvordan logistikken låg ann. jeg trenger tv'en til onsdag og etter litt press på sony så fikk jeg en w4500 med express levering , nå skal det vel sies at denne w4500 er verdt et par millioner i reklame , så er vel kanskje derfor jeg har fått en. men jeg fikk jo mailen fra netshop som også bekrefter at tv'en er i landet og skal inn i butikkene. og en mail fra sony bekrefter dette.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) heh.. er liksom derfor jeg var desperat , for enkelte i sony sa de ikke kom ut før om lenge.. men så fikk jeg snakka med en fra sony som hadde peiling på hvordan logistikken låg ann. jeg trenger tv'en til onsdag og etter litt press på sony så fikk jeg en w4500 med express levering , nå skal det vel sies at denne w4500 er verdt et par millioner i reklame , så er vel kanskje derfor jeg har fått en. men jeg fikk jo mailen fra netshop som også bekrefter at tv'en er i landet og skal inn i butikkene. og en mail fra sony bekrefter dette.. Så du har fått den av Sony nå.. Noen vet ikke når man skal slutte å drite seg ut og du tilhører denne kategorien Kan jo poste nok en tråd som forklarer at du bare farer med løyner og tull https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1001620&hl= Jeg skjønner at du ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen men nå begynner du å bli litt vel blond for meg. Ønsker deg god bedring. Endret 13. september 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 trådstarter har hatt et par dager på seg på å endre topic, noe som ikke er gjort. han har vært aktiv i tråden etter min post og av disse grunner stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg