Gå til innhold

noen spm ang. iphone!

Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

jeg vurderer å kjøpe meg en iphone men har noen spm. er det mulig å deaktivere tlf modus slik at den bare kan bruke trådløst. er det mulig å legge inn programmer som skype og lignende? hvordan er den sammenlignet med en htc s730 bortsett fra touch opplegget. hva ligger inne av programmer når man får den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du bare vil bruke den trådløst uten telefon muligheter er det bare å ta ut sim-kortet.

Når det gjelder Skype er jeg litt usikker på om det er kommet til iPhone, ei heller vet jeg hvordan den er sammenlignet med HTC s730. Jeg kan derimot si det at det jeg har hørt fra folk med HTC, så henger den seg mye oftere og er generelt tregere enn iPhone.

Når du kjøper iPhonen kommer den med kaleneder, fotoalbum viser, kamera, kalkulator, YouTube, Google Maps med GPS, Vær applikasjon, Klokke app., Notater, iTunes, AppStore, iPod, også de vanlige sms/mail/kontakter/instillinger etc.

Alt av annet programvare må du hente fra AppStore, eller åpne den å bruke Installer for å laste ned og installere nye programmer. Det er mengden og kvaliteten på programmene som gjør at iPhonen skiller seg ut enda mer, sammen med en super brukervennlighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...