forza2driver Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 hvilke spill er det man bare bør ha i spill samlonga si.. ? alltid mange forskjellige meninger om den saken men jeg har noen få favoritter spill som uncharted , gt5p , mgs4 , gta4, ninja gaiden syntes jeg de fleste bør ha i sin samling , hva syntes dere... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Selvfølgelig de gamle klassikerne. GTA2, Driver 2 osv. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Selvfølgelig de gamle klassikerne. GTA2, Driver 2 osv. GTA 2? Hva med GTA 3, Vice city og san andreas? Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Mange spill. For meg var den beste spillopplevelsen GTA 3. Har dessverre ikke spillet, men garantert et spill jeg skal spille flere ganger Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 FFVII + IX og Zelda OoT, Banjo Kazooie, goldeneye! Det er de jeg ALDRI kommer til å kvitte meg med iallefall! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 GTA 2?Hva med GTA 3, Vice city og san andreas? Ser ikke på det som klassikere på samme måte, nei. FFVII + IX og Zelda OoT, Banjo Kazooie, goldeneye! Det er de jeg ALDRI kommer til å kvitte meg med iallefall! Goldeneye; det er jeg helt enig i! Andre spill man bare må ha er Super Mario World og Donkey Kong Country-serien (til SNES). Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 GTA 3 er nå hvertfall et spill som er klassisk. Uansett bør man ha Half Life 1 og 2, MGS 1-4, Crash Bandicoot, Red Alert, FF 7 og 8, Battlefield 1942, Devil May Cry. Listen er alt for lang til at jeg finner flere titler. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg ville nok også hatt med Need for Speed i en eller annen utgave. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Ingen er must, helt opp til hva du liker. Erger meg over hvor opphengt du er i moderne titler da jeg synes de beste spillene er gamle klassikere. Endret 10. september 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Ingen er must, helt opp til hva du liker.Erger meg over hvor opphengt du er i moderne titler da jeg synes de beste spillene er gamle klassikere. grunnet til det er at jeg bare har hatt denne generasjonen spill maskiner Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 De man vil ha Man kunne vel ikke sagt det bedre! Mange jeg savner i samlinga, men orker ikke tanken på å kjøpe en snes eller nes nå.. dessuten har jeg de på VC, selv om det ikke blir det samme.. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ingen er must, helt opp til hva du liker.Erger meg over hvor opphengt du er i moderne titler da jeg synes de beste spillene er gamle klassikere. Er litt usikker på om det er meg du referer til. Uansett, så er det ikke alle som har vært med å se utviklingen fra Commadore 64 til PS3. Dette gjør selvsagt at folk har forskjellige tanker om hva som er en klassisk titel. Selv ramset jeg opp de titelene jeg er vokst opp med og relativt nye titler av den grunn at det er de som jeg kom på. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 super mario 3 =D=D=D Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Super mario 64 er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Gidder bare nevne 1, siden lista er så lang. Zelda Serien uten tvil, MÅ kjøpes hver gang det blir gitt ut nytt. Bikkja ble kalt Zelda også ...hehe =p lille prinsessa våres = ) Endret 10. september 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Blir nok umulig å lage en liste siden folk liker helt forsjellige ting. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Super mario 64 er jo en klassiker. best game ever! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Gran Turismo 1, 2 og 3. Tekken 1, 2 og 3. Street figther II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå