cathy19 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en iphone. Men jeg syntes det blir så dyrt med netcom. Er det dumt å kjøpe en slik som ikke er 3G versjon på Finn som kan brukes med alle sim kort? Noen som har noen synspunkter på dette? Har man garanti i Norge da? Tusen takk Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kjøper du en åpen på finn, så må du vel ut med ca. 3.500 kr. for en iPhone. Kjøper du en hos Netcom og betaler bruddgebyret f.eks. havner du på en totalsum som er sånn ca. tusenlappen mer. Det har vel generelt vært lite feil på iPhone, så kan jo godt hende at du aldri vil få problemer med den "gamle" versjonen hvis du velger den, men får du det så har du ingen garanti - da kan man like godt selge mobilen for slikk og ingenting eller reparere den selv hvis man har kunnskap. Kjøper du 3G har du hvertfalll 5 års reklamasjonsrett. Jeg ville personlig valgt 3G, men spørs hvor mye penger du vil bruke og om du tar sjansen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Som et apropo; skulle du kjøpe en første gen. Iphone så er det neppe gitt at en eventuell mobilforsikring hos operatørene vil dekke service eller ombytte til 2.gen om telefonen skades eller blir stjålet. 1. gen Iphone er egentlig ikke ment for det norske markedet og Apple vil ikke godta service på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå