Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

DVD RW stasjon funker ikke.

Anbefalte innlegg

Hei. Har akkurat handla data på komplett.no og har hatt dataen i en uke nå snart. Plutselig mens jeg var på dataen sluttet DVD/CD stasjonen min å fungere. jeg har en

Samsung DVD-brenner SH-S223Q/BEBN. Nå har jeg prøvd å reinstallere drivere og oppdatere dem. så har jeg kobla den ut og kobla den in igjen. Den får strøm fordi jeg får løst ut cder og slik men den vil ikke lese dem, faktisk klarer den ikke engang å se at det er noen cd i den i det hele tatt... og hvis jeg dobbelklikker DVD/RW stasjon D:\ så står det slik: D:\ finner ikke programmet. Nå veit jeg viiiirkelig ikke helt hva jeg skal gjøre. Blir veldig for all støtte jeg kan få.

Specs:

Intel core 2 quad 2,4ghz 8mb cache.

550W corsair PS.

4gig kingston pc6400 RAM

Geforce 8800gt 512DDR3VRAM

320gig hard disk.

Samsung DVD-brenner SH-S223Q/BEBN.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok dette kan du prøve som jeg er nokså sikker på at fikser problemet ditt!

Gå i startmenyen så går du til ''kjør'' eller vist du har vista bare skriv i det søkefeltet som ligger i startmenyen, du skriver inn ''regedit'' så får du opp registermapper der

Deretter går du etter denne menyen : HKEY_LOCAL_MACHINE - System - Currentcontrolset - Control - Class - Første mappen med 4d36blablabla så marker den.. så ser du i vinduet til høyre der hvor det ligger endel filer.. ta og se etter lowerfilter og upperfilter hvis dem ligger der så ta og slett dem så rebooter du maskina di : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...