Gå til innhold

Mpx Svindeler


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en NexIIe og et 256mb kort fra MPX sitt nett sted, når jeg fikk den i posten va det ikke en NexIIe, men bare NexII, ok ikke så farlig tenkte jeg men jeg fikk ikke denne spilleren til og takle 256mb kortet(testet med ett 32mb kort og det fungerte) jeg tok kontakt...De sa di kunne sende meg en ny spiller på postopkrav (denne gangen NExIIe)

og jeg kunne returere den gamle og skulle bare bruke angrefristen, dette gjorde jeg.... jeg fikk i dag AVSLAG på agrefriset siden de påstår at det var slitasje på spilleren. skrape i glass.. Dette var det når jeg fikk den, og eska var noe slitt, derfor lurer jeg på om jeg har fått en tidligere retur eller noe..Siden jeg fikk en utgått modell osv, hva skal jeg gjøre?

 

ps. det dummeste av alt var at jeg retunerte både spiller og 256mb kort og fikk avslag på hele kjøpet...håper noen gidder og lese dette..

 

takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke noen ekspert på jus, men når du bestiller en vare og ikke får det du har betalt for, så burde man forvente at butikken ordner opp uten noen ekstra omkostninger for kunden.  

Det er butikken som har bæsja på leggen, ikke du!

 

de påsto at jeg hadde bestilt nexII, jeg prøvde og forklare dem at den var komplett.no umulig siden den spilleren ikke fantes på de sine hjemmme side engang..

Lenke til kommentar
henvis til ordre bekreftelsen da  

du har vell fått det på mail??

 

når jeg ser på bekreftelsen står det faktisk NexII og ikke NexIIe, men jeg er 101% sikker på at jeg bestilte en nexIIe på hjemme siden dere(til og med samme pris) har studert og undersøkt lenge og vare ikke en kjøp som jeg raste gjennom.... er litt fortvilet er jo snakk om 2k :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette virka meget rart...Har gode erfaringer med mpx både dår det gjelder feil og returer....hmm...

Tror dessuten ikke at det kan bli levert ut feil ordrebekreftelse i så fall hvis dette er tilfelle bør du prøve å ta kontakt med dem eller en advokat..Men jeg tviler på saken din siden ordre bekreftelsen viser noe annet enn det du hevder....Tror du har problemer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...