sybbelybb Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Var det ikke John elns? Ne-ei !! IKke? hmm.. mener å ha hørt navnet hans i en episode. da han møtte faren sin eller hva f*** som skjedde Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Angus. *klapp, klapp, klapp* Så flink du var Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 MacGyver er kongen av oppfinnsomhet... Gi gutten en bærepose, en penn og litt grus så har jo han en bombe!!! Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Syns kniven til Topper Harley i "Hot Shots" og Hot Shots: Part deux" var fin jeg. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vis McGyver klarer det med så lite utstyr så kan jeg vedde på at James Bond hadde klart det med kun ett stusseli Vapochill sett. ! Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 haha .. macgyfer er fortsatt hocky tv Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hmf. Dere vet vel godt macgyver ikke klarer det uten lommekniven sin! Kjøp en på OBS til 39.90 og han klarer oppgaven syns jeg og. Han må jo kuttle L13 brua og så teipe den igjen med pakketeipen sin. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 litt utdatert tråd, men: http://www.norek.no/k/ki.asp?action=info&A...D=&p=33922&s=fp macgyver jobber for norek nå. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 hehe, onkelen min jobber der og fikk med det settet, han viste meg lappen og det første jeg tenkte på var denne tråden! på medfølgende lapp står det noe slikt som: Du er en klasse 1 MacGywer hvis du kan sette sammen PC'en kun ved hjelp av medfølgende binders og penn. Du er en klasse 2 Macgywer hvis du i tillegg må ta i bruk medfølgende saks. (Noe du også bør vurdere å bruke på håret ditt hvis du likner MacGywer) Du er en klasse 3 MacGywer - altså ingen MacGywer i det hele tatt, hvis du også må ta i bruk medfølgende verktøysett. Fortvil ikke hvis du havner her, det er her de fleste av oss havner. Holdt på å le meg i hjel når jeg tenkte på dette, hehe... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Men den maskinen var ikke vel ikke macgyver verdig. Han fortjener iallefall 512MB ram... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 true, true... MEN, er man nå engang en MacGywer, så skulle man - iflg denne tråden - klare å klokke den opp til det tidobbelte, så hvem kan vel klage på minnet da? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 PS: MAcGyver rulez!!*nynne på theme* VET DERE hva MacGyver sitt fornavn er !?! Det gjør nemlig jeg ! Var det ikke John elns? Ne-ei !! Richard Dean Anderson :wink: Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Vedder på at han bruker handlevogna til kjøleribbe for å kjøle den glohete prosessoren.. handlevogn fra kiwi.. det slår tilogmed den største rosen til zalman.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 macgyver hadde tilogmed klart det med en handlekurv fra rimi. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 macgyver hadde tilogmed klart det med en handlekurv fra rimi. NEPPE! Umulig! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 macgyver hadde tilogmed klart det med en handlekurv fra rimi. NEPPE! Umulig! jess.. men hadde han hatt en fra Mega eller Spar så kanskje han hadde kommet over 9ghz.. hvem vet? MacGyver døde forresten i går.. Nei da.. kødder bare Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 macgyver hadde tilogmed klart det med en handlekurv fra rimi. NEPPE! Umulig! jess.. men hadde han hatt en fra Mega eller Spar så kanskje han hadde kommet over 9ghz.. hvem vet? MacGyver døde forresten i går.. Nei da.. kødder bare Det var kødd, ja. For MacGyver døde ikke i går, men for flere år siden, av overdose. Ja! Du leste riktig. Virker ikke som typen til det... Det er ihvertfall det jeg har hørt.. Har dessverre ikke noe sted å vise til.. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Det var kødd, ja. For MacGyver døde ikke i går, men for flere år siden, av overdose. Ja! Du leste riktig. Virker ikke som typen til det... Det er ihvertfall det jeg har hørt.. Har dessverre ikke noe sted å vise til.. javel da er det vel et spøkelse som er i Stargate SG-1 og de andre tv-seriene han har vert i det siste :wink: http://us.imdb.com/name/nm0000760/ Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Det var kødd, ja. For MacGyver døde ikke i går, men for flere år siden, av overdose. Ja! Du leste riktig. Virker ikke som typen til det... Det er ihvertfall det jeg har hørt.. Har dessverre ikke noe sted å vise til.. javel da er det vel et spøkelse som er i Stargate SG-1 og de andre tv-seriene han har vert i det siste :wink:http://us.imdb.com/name/nm0000760/ daså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå