EC Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 MacGyver overklokker glatt en Celeron 450MHz til 8,6GHz ved hjelp av to fyrstikker og en gammel handlekurv fra Kiwi. Hentet fra: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...hlight=macgyver Utvalgt av: sosohal Begrunnelse: ... det er antakeligvis en av de vittigste setningene jeg har lest på forumet. ... her er det jeg synes er den beste beskrivelsen av MacGyvers genialitet, jeg har sett. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 verste er vel at han ville sikkert klart deg Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 han klarer det jo ikke, det er jo bare filmtriks, bah Tihi Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 BLASFEMI!!!!! sim, du vet GODT at MacGyver fikser det.... e-z Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hmf. Dere vet vel godt macgyver ikke klarer det uten lommekniven sin! Kjøp en på OBS til 39.90 og han klarer oppgaven Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hmf. Dere vet vel godt macgyver ikke klarer det uten lommekniven sin! Kjøp en på OBS til 39.90 og han klarer oppgaven BLASFEMI!!!!! MacGyver bruker en SwissArmyKnife. Har du prøvd å bruke OBS-kniven som skrujern kanskje? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 enda mer blasfemi ja.... Det heter VICTORINOX (eller var det uten x?) Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ingen slår "gywer" i oppfinnsomhet........ Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 MacGyver bruker en SwissArmyKnife. Hva er det egentlig med denne kniven? Den er jo bra og alt, men hvorfor er det akkurat den sveitsiske hæren som har den beste kniven? Kan jo ikke si at sveits har utmerket seg når det gjelder krigføring! Ville heller hatt en "american armyknife" elns. they (sveits) had 500 years of democracy and peace, and what did that produce? The cuckoo clock. Orson Welles - The Third Man Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Uffff!!! Enda en USA-sympatisør...... :x Tror ikke sveits har noen hær.. eller? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 De trenger ingen hær, de har jo SwissArmyKnife. Verken de eller MacGyver liker gunnere, så de får sikkert hjelp av Macgyver om det er noe. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 MacGyver fikser overklokking lett han med fyrstiker det er jeg sikker på Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Tror ikke sveits har noen hær.. eller? Sweits har til og med en marine de seiler opp og ned i ei elv en plass i sweits Det er faktisk sant, hva skal de med en hær og marine??? Mvh Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har de ikkje høyrd om sveitsergarden? Hmm eller var det paven sine vaktar wootever. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 MacGyver fikser jo alt med litt skrot og lommekniven! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Ville heller hatt en "american armyknife" elns. Ja, og det følger med en bitteliten rød knapp du kan trykke på hvis du føler for det han klarer det jo ikke, det er jo bare filmtriks, bah Alt han gjør går ann på orntlig, det er det at han finner alt han trenger uansett hvor han er som litt VEL usansynlig! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 PS: MAcGyver rulez!! *nynne på theme* VET DERE hva MacGyver sitt fornavn er !?! Det gjør nemlig jeg ! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 PS: MAcGyver rulez!!*nynne på theme* VET DERE hva MacGyver sitt fornavn er !?! Det gjør nemlig jeg ! Var det ikke John elns? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 PS: MAcGyver rulez!!*nynne på theme* VET DERE hva MacGyver sitt fornavn er !?! Det gjør nemlig jeg ! Var det ikke John elns? Ne-ei !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå