Meuchelmorder Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Skal modde mitt grå kjedelige Chieftec full tower folkens trenger masser av ideer Skal være så billig som mulig da Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 For å være politisk oppdatert foreslår jeg at du gjør følgende: - plukk ut ALLE vitale deler - mal kabinettet mørk grønt - still opp kabinettet forran en solid jordvoll el. - skyt 15-20 hull med AG3, salongrifle, mauser, pilogbue (eller annet dugandes du måtte ha for hånden) - sett inn alle deler igjen - monter en 500W strobepære med kontroller for tilfeldig blinktakt - monter røykmaskin - avspill Wagners valkyrieritt kontiunerlig over PC-speaker - få tak i noen fenghetter du kan sprenge med ugjevne mellomrom (bør detoneres UTENFOR kabinettet, montere dem i en gammel printer eller en ekstern diskettstasjon kanskje?) Er ikke sikker på om USB-porten gir nok strøm/spenning til dette, men prøv deg frem. Vi vil gjerne se bilder/video når du er ferdig. Keep us updated! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Et godt utgangspunkt, og et bedre sted å poste til, er Case Mods-forumet: http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=15 Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er gjemt bort under overklokking, dog... Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 For å være politisk oppdatert foreslår jeg at du gjør følgende: - plukk ut ALLE vitale deler - mal kabinettet mørk grønt - still opp kabinettet forran en solid jordvoll el. - skyt 15-20 hull med AG3, salongrifle, mauser, pilogbue (eller annet dugandes du måtte ha for hånden) - sett inn alle deler igjen - monter en 500W strobepære med kontroller for tilfeldig blinktakt - monter røykmaskin - avspill Wagners valkyrieritt kontiunerlig over PC-speaker - få tak i noen fenghetter du kan sprenge med ugjevne mellomrom (bør detoneres UTENFOR kabinettet, montere dem i en gammel printer eller en ekstern diskettstasjon kanskje?) Er ikke sikker på om USB-porten gir nok strøm/spenning til dette, men prøv deg frem. Vi vil gjerne se bilder/video når du er ferdig. Keep us updated! Er ingen seriøse her på forumet eller? herregud! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ja for casemodding er en seriøs og viktig hobby å bruke tid og penger på... (*såre tær: trampe! trampe!* ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå