river Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hei Lurte på om noen hadde noen hub`er (ip-adresser) som de vil anbefalle å bruke på direct connect? Hadde vært fint om noen hadde noe på lager Takker for svar Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 prøv å trykke på tabben public, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ja, du finner jo alltid en del gode på public, men tror fyren er ute etter noe mer spesifikk. Jeg har skrevet ned amnge gode hjemme, skal se om jeg husker å skrive de inn i denne tråden når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 friend1.myftp.org friend2.myftp.org friend3.myftp.org spørs hvor mye plass du har har du over 10mbit får du en lite når du kobler deg opp mot dem over de oxo det er nigthlif hubene Lenke til kommentar
JimL Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 tropical.gotdns.com bootcamp1.myftp.org bootcamp2.myftp.org bootcamp3.myftp.org jaguar.kicks-ass.org tropicoarena.no-ip.com:417 bbbmaximusbbb.d2g.com ellers kan du skifte hublist til: http://www.netconnexions.co.uk/dc/publichu...list.config.txt ca 12000 hubber, men ikke alle som "virker". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Og er det metal du er ute etter er MetalHeaven.dynu.com:411 det perfekte stedet. Den er et ledd i et lite nettverk av huber som spesialiserer seg på metalfolk (er den ene full blir man sendt rett til neste), så der finner man mye rart, og det er stort sett aldri under 200 stk på hver. Eller bare å snakke med likesinnede. Henger ofte der som [56k]Bitex666. Alle hubene er svenske, men de bryr seg ikke om noen snakker norsk. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Noen svensker skal på død og liv skape seg, dog. Så bare vær kjapp over på engelsken, så de holder glatt kjeft. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hehe jeg er så god på å skrive svensk (leste Svenska Datormagazin fra 1988-1994) så de som ikke kjenner meg vet ikke at jeg er norsk en gang. Mange som har blitt overraska når jeg sier jeg er norsk. Får se om jeg ser deg en dag LarsC. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg er blitt ganske ram på svensken jeg også. Men jeg bruker ikke larsc på dc, serru. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Who knows, kanskje vi har prata allerede da. Gidder ikke å spørre alle jeg snakker med heretter "är du larsc?" Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hehe. Jeg bruker [ngt.no]-prefiks, så du slipper å spørre alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå