jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 en kammerat av meg har et voodoo 5 skjermkort fra 3dfx virker ganske fint men i xp virker det som om kun halve kortet bilr utnyttet fordi det er 2 prosessorer i det + to ganger 32 mb ram men i me står det at jeg har i prosessor og 32 mb ram hva kan dette skyldes? ettersom 3dfx er kjøpt opp av nvidia er det bare dårlige drivere igjen på denne siden noen som vet hvor jeg kan få tak i gode drivere til dette kortet evt. vet hvordan jeg får fikset mitt lille problem? Lenke til kommentar
klure Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 (endret) Løsning: http://x3dfx.com Gå på drivers og last ned den nyeste driveren +en patch. Det er et problem med den driveren, men patchen skal fikse det. Jeg bruker i alle fall disse driverne og det funker som en drøm. Jeg brukte også veldig lang tid før jeg fikk tak i ordentlige drivere til XP selv om de er uoffisielle da, men x3dfx ble redningen. Endret 12. september 2006 av klure Lenke til kommentar
RNH Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 har voodoo 3...man kan finne utrolig mye nyttig på downloads.com! sjekk ut, kan være nylig oppdaterte drivere å finne der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå