steffenpuz Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei, jeg skal da kjøpe ny pc, men jeg var usikker på hvordan kabinett jeg skulle ta. fant ingen som passet helt til https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=82177 (monsterkjølern) ... og ville helst ikke ha ett kabinett som var så veldig dyrt takk på forhand -steffen Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Antec P182 er et godt valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hvilken type kabbis da ? (HTPC, Miditower, Maxitower etc) Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hadde eg kjøpt kabinett idag hadde eg lett valgt et twelwe hundred eller det som vart nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
steffenpuz Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 maxi hadde vært best, har ett par hdd'er ifra gammel pcn.. men mid skal vel gå helt fint takk for alle svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå