kakesjef Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Den nye tuchen så rimelig snasen ut! Skulle bare ønske den kom med mer plass Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Får da lasta ned iTunes 8 fra http://www.apple.com/itunes/download/ Lenke til kommentar
boglito Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kjedelige greier. Ok, med bittelitt bedre ipodder, men bortsett fra det var det eneste nye de hadde "genius"-funksjonaliteten. Huzzah. Jeje, teste itunes8 okke som. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Touchen har da ikke blitt tynnere. De har bare tynnet den ut på siden og den er jo 0.5mm tykkere enn den gamle. 0.8mm vs 0.85mm. Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Slettet av brukeren... Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Litt spent på iTunes 8, og håper virkelig at det er raskere enn den elendige versjonen jeg sitter på nå. Lurer også på hvorfor de alltid må dille og dulle med utseende på nøyaktig samme innhold i stedet for å faktisk oppdatere den middlemådige lydkvaliteten slik at vi får ordentlig glede av spillrene. Det er tross alt musikksikkspillere, først og fremst. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Jeg har forståelse for at Apple ikke ønsker at folk skal høre på (gratis) radio men heller kjøpe musikk via iTunes, men det er jo helt latterlig å ikke inkludere noe så banalt enkelt som en radio nå idag. Ikke tar det noe plass og ikke koster det noe av betydning å gjøre det, det er med andre ord en helt bevisst utelatelse av en funksjon som selv den billigste mobiltelefon har hatt i årevis. Endret 9. september 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Meh...same shit, different wrapping. Apple tener godt på nye modellar og markedsføring. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Glad jeg har den gamle Nanoen (Nano 3.Gen). Den nye var direkte fæl. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 iTunes 8.0 hadde flott utseende. Jeg er alltid positiv til nye ting, uansett. Dette er bare moro! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg har forståelse for at Apple ikke ønsker at folk skal høre på (gratis) radio men heller kjøpe musikk via iTunes, men det er jo helt latterlig å ikke inkludere noe så banalt enkelt som en radio nå idag. Ikke tar det noe plass og ikke koster det noe av betydning å gjøre det, det er med andre ord en helt bevisst utelatelse av en funksjon som selv den billigste mobiltelefon har hatt i årevis. Apple har jo en radio-remote dings om det er alfa og omega Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Får ikke installert itunes Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg tror jeg skal ha den nye nanoen i 16 gb. Likte den generasjonen som var før den som er nå, så denne som har så og si samme form og ser enda kulere ut skal jeg nok ha. Noen som vet når jeg kan få tak i en slik en i en norsk butikk. Lenke til kommentar
hvkk Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 er jo litt dumt at du betalte 2500kr for 8gb touch hos apple før og no kommer det en ny og bedre til ca 1800kr:O det er jo litt tabbe.. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Fint at de slipper en firmware som fikser bugs, 3G-ytelse osv. Men gi oss nå en mulighet til å skru av den he****** predictive/T9 ordboka mens man skriver. Det er utrolig irriterende å skrive en mail eller innlegg på engelsk, for så å måtte "X'e" ut de norske forslagene hele tiden. Stavekontrollen gjør også text input betydelig tregere (bare sammenlign med iPhone 1G). Gleder meg til ny fw update da så klart, spesielt dersom batteritid og 3G-dekning blir bedre. Edit: Jeg håper også det snart kommer en mulighet til å "skinne"/endre theme på iPhone's menyer (slik som SummerBoard kan på jailbreaka iPhones). Begynner å bli passe lei av standard-themen til iPhone nå. Endret 9. september 2008 av dekar24k Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Til dere som leser her nå: Har fra før en ipod classic, 60GB. Denne funker for så vidt greit, men jeg synes den er noe stor og klumpete å ta med meg. 60GB er dessuten alt for mye plass, får ikke brukt en brøkdel engang (dog uten videoer). Vurderer derfor å la denne bli en ekstern HDD. Tenker det motsatte jeg. Har nå en 80GB Classic som allerede er fylt opp med 50GB musikk + film. Da får jeg 40GB ekstra for 2000kr. Får se da hvor lenge de resterende 30GB varer. Radio er jeg vel egentlig enig i, men takket være den automatiske podcast nedlastningen til iTunes slipper jeg å tenke på det, og kan høre på de akkurat når jeg vil. Så radio savner jeg ikke sånn egentlig alikevel. Får ikke installert itunes Fungerer som fjell her. Kommer sikkert til å disable den Genius saken ganske fort Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg trodde macbookene skulle få nytt design, og at alt skulle få lavere pris. Føler meg litt snytt Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Liker forrige generasjon Nano bedre - så kommer til å holde på den en god stund til, om den ikke sier farvel. Greit med en ny iTunes også. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 1. Gen nano synes jeg var lekrest - krympet versjon av Video Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Bra at de har klart å skvist inn 120GB i størrelsen til 80GB-modellen. Endret 9. september 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg