Gå til innhold

Beste 24" Skjerm under 4k?

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vetsje om det er "verdens beste" skjerm da men du kan jo ta en titt på Dell sin S2409W Full HD Widescreen Flat Panel Monitor da, den koster 3025 ink. mva og frakt... Eg har en og kan ikkje si annet enn eg er strålende fornøyd med den egentlig... men som sagt, den er nok ikkje "verdens beste" da.. Men langt fra dårlig for å si det sånn, kan si hva du vil om Dell altså, men skjermene de leverer er utrulig gode... Med pikselgaranti, men det har vel mange andre leverandører no i denne tid og alder:P Men eg synes ikke 3k for en full hd skjerm var så gale eg....

Endret av Fjodo
Lenke til kommentar

Nei, det finnes så absolutt skjermer som både har lavere responstid og input lag, men jeg vil påstå at kun de mest hardbarkede FPS-spillerene vil legge merke til det.

Det denne skjermen er suveren på er bildekvalitet og betraktningsvinkler. Søk på "IPS vs TN", så ser du hva jeg mener.

Hvis du stort sett bare bryr deg om respons og input lag trenger du på ingen måte et budsjett på 4000. BenQ G2400WD har f.eks. fått mye skryt.

Lenke til kommentar
HP LP2475w har S-IPS panel, 5ms g2g og 25ms input lag. Den koster riktignok litt mer enn 4k, men det synes jeg det er verdt.

Er dette den raskeste 24" skjermen som finnes med tanke på Inputlag og "ms" ?

Finnes det noen andre skjermer som er like raske?

Om BenQ hadde produsert G2400W modellen med MVA eller PVA panel med 5 ms og 0 input lagg o 180 grader wiewangle, hadde "en del" Gamere kvittet seg med sine gamle CRT skjermer, og markedet for spilling i privat er vell en større kjøps gruppe en andre i privat sector ellers.. Det må jo også sies at BenQen gir faktisk ganske mye til en gamer for pengene, med lav ms og fattige 3ms input lagg som er meget bra på et TN panel faktisk det beste til FPS spill på TN fronten nå, som et alternativ ville jeg ha gått for samsung 206BW den har 2 ms og 0 input lag og god/grei kontrast... Men er du ute etter en multimedia skjerm se nedenfor..

Da ville jeg heler ha kjøpt denne Iolair "24" fra england med VA panel 6ms og 0 input lag og 180/180 wiewangle.

http://www.overclockers.co.uk/showproduct....rodid=MO-026-OK

Grunnen til at det står VA er p.g.a skjermen blir levert med PVA og MVA panel. LItt usikkert hva du får, litt uvesentlig også :)blir som og velge mellom pepsi og cola :p

Men husk at MS er mindre viktig en Input lag. Og 6 ms på et MVA panel er ca 2 ms på et tn panel. Og 6 ms på et PVA panel er vell 5-4 ms på et TN panel. mulig det er det samme som MVA husker ikke helt :)

Lykke til med valget !

Endret av Powersupply
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...