Gå til innhold

Suspendert fra live. IGJEN


downsattack

Anbefalte innlegg

Lagde denne tråden her på lørdagen ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1004575 ), men bestemte meg for å lage en ny tråd om dette.

Saken er at jeg på lørdag ble suspendert fra live. Har ingen anelse om hvorfor. Glitcher ikke, verken i games eller booster achi. Har 5 stjerner i rep, og slenger aldri dritt. Fikk beskjed om at jeg var blitt suspended og at jeg ikke ville ha muligheten å logge på på søndagen. Det skulle også ligge en melding på skrivebordet hvorfor jeg hadde blitt suspendert.

Det gjorde det ikke, kun alt av bio, location, motto og sånn var blitt gjort om til Code of Conduct.

Så nå idag, skulle jeg logge på live, og jeg får den samme beskjeden! Og det her virker jævelig amatørmessig! Nå har jeg blitt suspendert i en uke.....

Har spilt 4-5 spill i cod4, med noen kompiser, og spilt en del merc 2 med en kompis.

Likevel har jeg klart å bli suspendert. Eneste forandringen jeg gjorde var at mottoet mitt som det sto "Code of Conduct" på, gjorde jeg om til "Second to nothing".

Vet egentlig ikke hva jeg skal si. Synes hele greia virker helt håpløs. Noen som har opplevd det samme før? Lett på nettet, men finner ingen direkte svar på hva man burde gjøre. Er dette noe evt. xbox support kan gi svar på?

Endret av downsattack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Husker jeg ikke helt feil så var det flere som anbefalte deg å kontakte support for å finne ut av årsaken, slik at du slapp å gå på en unødvendig smell igjen.

 

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med support

Lenke til kommentar
Lagde denne tråden her på lørdagen ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1004575 ), men bestemte meg for å lage en ny tråd om dette.

Saken er at jeg på lørdag ble suspendert fra live. Har ingen anelse om hvorfor. Glitcher ikke, verken i games eller booster achi. Har 5 stjerner i rep, og slenger aldri dritt. Fikk beskjed om at jeg var blitt suspended og at jeg ikke ville ha muligheten å logge på på søndagen. Det skulle også ligge en melding på skrivebordet hvorfor jeg hadde blitt suspendert.

Det gjorde det ikke, kun alt av bio, location, motto og sånn var blitt gjort om til Code of Conduct.

Så nå idag, skulle jeg logge på live, og jeg får den samme beskjeden! Og det her virker jævelig amatørmessig! Nå har jeg blitt suspendert i en uke.....

Har spilt 4-5 spill i cod4, med noen kompiser, og spilt en del merc 2 med en kompis.

Likevel har jeg klart å bli suspendert. Eneste forandringen jeg gjorde var at mottoet mitt som det sto "Code of Conduct" på, gjorde jeg om til "Second to nothing".

Vet egentlig ikke hva jeg skal si. Synes hele greia virker helt håpløs. Noen som har opplevd det samme før? Lett på nettet, men finner ingen direkte svar på hva man burde gjøre. Er dette noe evt. xbox support kan gi svar på?

 

Hvis du ikke har vært i kontakt med support, så skjønner jeg ikke hvorfor du kaller det "jævllig amatørmessig".

 

Enten du faktisk har gjort noe du ikke burde (som du ikke veit om evt.) eller det hele er en misforståelse, så løser du problemet ditt med support best - og ikke via klaging på et norsk forum.

 

Jeg skjønner dog frusterasjonen, og den kan man forsåvidt blåse ut på forum. Men ønsker du løse problemet så er support veien å gå.

Lenke til kommentar
jaja, skjønner support.

Men er stengt etter 4 eller noe. Jeg ble irritert fordi jeg ser ingen grunn til at jeg har blitt det, så følte for å lufte mine irriterte tanker. Men ringer og hører i morgen.

 

 

Ta å ring support, og forhør deg. Microsoft banner ikke sine betalende kunder (Og dermed rissikere å tape en inntekt, i henhold at en forlengelse av abonnementet ikke finner sted.) uten en grunn. Og om det skulle forkomme en "banning", uten grunn, så er dette da en feil fra MS side, som bare du, via å kontake MS sin kundeinformasjon kan få ordnet opp i.

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen djevlen "".

Hvertfall, pratet med support for en liten stund siden. Lurte på hvorfor jeg har blitt suspendert etter 1 time med call of duty og coop med en kompis. Forklarte også at jeg ikke hadde gjort om noe annet enn mottoet mitt fra Code Of Conduct til "Second to nothing" Han sa at han så jeg var blitt suspendert, men han fikk ikke se noen grunn til det. Det var heller ingen andre jeg kunne ringe, eller sende mail til, så jeg måtte rett og slett vente til til suspenderingen går ut. Som er den 16.

Synes hele greia er så komisk at jeg egentlig ikke klarer å bli sur. Blir bare oppgitt nesten. Men som xbox sier, jeg får ikke gjort noe med det..

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen djevlen "".

Hvertfall, pratet med support for en liten stund siden. Lurte på hvorfor jeg har blitt suspendert etter 1 time med call of duty og coop med en kompis. Forklarte også at jeg ikke hadde gjort om noe annet enn mottoet mitt fra Code Of Conduct til "Second to nothing" Han sa at han så jeg var blitt suspendert, men han fikk ikke se noen grunn til det. Det var heller ingen andre jeg kunne ringe, eller sende mail til, så jeg måtte rett og slett vente til til suspenderingen går ut. Som er den 16.

Synes hele greia er så komisk at jeg egentlig ikke klarer å bli sur. Blir bare oppgitt nesten. Men som xbox sier, jeg får ikke gjort noe med det..

 

Synest det hele virker litt lite troverdig fra din side. Jeg personlig hadde blitt steik forbanna, om noen hadde sagt at "Vi tar midlertidig fra deg noe du har betalt for, uten å kunne gi noen grunn for det", og du må bare tilpasse deg det, og akseptere at vi gjør det gang på gang, når vi måtte finne det for godt til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen djevlen "".

Hvertfall, pratet med support for en liten stund siden. Lurte på hvorfor jeg har blitt suspendert etter 1 time med call of duty og coop med en kompis. Forklarte også at jeg ikke hadde gjort om noe annet enn mottoet mitt fra Code Of Conduct til "Second to nothing" Han sa at han så jeg var blitt suspendert, men han fikk ikke se noen grunn til det. Det var heller ingen andre jeg kunne ringe, eller sende mail til, så jeg måtte rett og slett vente til til suspenderingen går ut. Som er den 16.

Synes hele greia er så komisk at jeg egentlig ikke klarer å bli sur. Blir bare oppgitt nesten. Men som xbox sier, jeg får ikke gjort noe med det..

 

Synest det hele virker litt lite troverdig fra din side. Jeg personlig hadde blitt steik forbanna, om noen hadde sagt at "Vi tar midlertidig fra deg noe du har betalt for, uten å kunne gi noen grunn for det", og du må bare tilpasse deg det, og akseptere at vi gjør det gang på gang, når vi måtte finne det for godt til å gjøre det.

 

jaja, skjønner at for alt du vet så kan jeg være en 12 år gammel drittunge som skriker og banner i micen. Hadde trodd det selv. Må jo være en grunn til at jeg har blitt utestengt. Men poenget er at jeg liksom ikke vet hva annet jeg kan gjøre. Kommer ikke inn på live, er suspendert, får ikke hjelp av support. Ikke noen svar av dem heller. Satt 15 minutter og diskuterte med han. Ga meg absolutt ingenting, bortsett fra at jeg sikkert får jeg regning på 100 kr for "hjelpen" Kom gjerne med forslag hvis noen vet hva jg kan gjøre, for tar gjerne imot. Er jo sykt surt

Endret av downsattack
Lenke til kommentar

Du sier at du flere ganger har blitt bannet, uten grunn. Og jeg synest det fremstår som en smule merkelig, at Microsoft ønsker å banne deg, gang på gang, for morro skyld, uten å kunne fremlegge informasjon for hvorfor de gjør dette. Måten du fremlegger dette på (Som jeg synest er litt tvilsom), så fremstår det som MS er ute etter deg, for å ta deg, uten grunn, gang på gang. Om så er tilfelle, så kontakter du MS og KREVER informasjon på hvorfor MS banner deg, og om dette ikke kan gies, så påpeker du at du urettmessig blir et offer for deres "bevisste-idioti lek, hvor de har som mål å bare ta deg, for morro skyld", og krever at du får snakke med en som har litt større tyngde, innenfor kundeservice, samt en form for kompensasjon for den feilaktige urettmessigheten du har blit eksponert for.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Du sier at du flere ganger har blitt bannet, uten grunn. Og jeg synest det fremstår som en smule merkelig, at Microsoft ønsker å banne deg, gang på gang, for morro skyld, uten å kunne fremlegge informasjon for hvorfor de gjør dette. Måten du fremlegger dette på (Som jeg synest er litt tvilsom), så fremstår det som MS er ute etter deg, for å ta deg, uten grunn, gang på gang. Om så er tilfelle, så kontakter du MS og KREVER informasjon på hvorfor MS banner deg, og om dette ikke kan gies, så påpeker du at du urettmessig blir et offer for deres "bevisste-idioti lek, hvor de har som mål å bare ta deg, for morro skyld", og krever at du får snakke med en som har litt større tyngde, innenfor kundeservice, samt en form for kompensasjon for den feilaktige urettmessigheten du har blit eksponert for.

 

Hehe. Tror du hadde vært flinkere til å få svar enn jeg er. Enig i mye det du skriver, men det at jeg fremstiller meg som at MS er "ute" etter meg mener jeg er feil, og at jeg blir bannet gang på gang. Har snart hatt den accounten her i 3 år, aldri blitt suspendert fra live(bortsett fra de 2 gangene på 4 dager), har at 30 prosent har avoidet meg, noe jeg tror ikke er så fryktelig mye?

Men greit, ringer opp igjen og kreve og få svar. Tenkte det ville fungere bedre å være rimelig (hater når kunder ringer og "krever" noe). Men det funket jo dårlig, så får prøve igjen

Endret av downsattack
Lenke til kommentar

Pratet med sjefen nå. Funket dårlig. Han hadde ikke mulighet til å se hvorfor jeg var blitt suspendert, og heller ikke mulighet til å gjøre noe. "Det er tyvæRR slik systemeT fungerer".

For noe møkk det her er. Skjønner virkelig ikke at microsoft sitt system er så ødelagt at man ikke har mulighet til å vite grunnen til at man klarer å bli suspendert i en jævla uke. De virker som noen jævlige amatører, som bare sier det samme om og om igjen. Er latterlig hvis de virkelig ikke har mulighet til å se, og evt fikse problemer. Hvor vanskelig kan det være å finne ut av grunnen til at noen blir suspendert? Jeg har ikke en gang fått noen jævla mail.

møkk !!!

Endret av downsattack
Lenke til kommentar

Da blir en ikke banna, man blir tvunget til å bytte GT..

 

Menne, spøk til revolver; Folk gir bad rep/file complaint for alt. Jeg skyter f.eks mye gjennom vegger o.l, og får ofte høre at jeg bruker wallhack og at de skal banne meg. Noen ganger får jeg også beskyldninger om aim bot og.. Men dette er jo egentlig bare e-penisforstørrer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...