SaJo Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Uten at jeg vet noe sikkert om dette, er det sikkert penger i bildet når det gjelder disse kontraktene med innholdsleverandørene. Regner med operatørene får en andel av inntektene fra disse innholdstjenestene, og dette er sikkert noe som må forhandles før en avtale er på plass. Lenke til kommentar
sirloko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Aktiverte mitt nummer på mandag hos MTU, og er strålende fornøyd. Nå bruker jeg kun telefon til ringing, sms og mms da jeg ikke har bruk for innholdstjenester og slikt. Alt fungerer slik det gjorde hos forige operatør, men nå bruker jeg telefonen min gratis pga mitt lave forbruk. Herlig! Lenke til kommentar
basip Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) jeg tolka det som at disse innholdsleverandørene ikke ville inngå avtale med MTU pga. MTU er useriøse og at innholdsleverandørene ikke vil ha noe med dem å gjøre. who knows. MTU var jo CombiTel før, hvordan de har klart å ha et teleselskap så lenge uten å få opp disse avtalene med fks. norgeskjente 1881 er litt gåtefullt for meg. Bare for å klarne opp litt: Combitel benyttet seg av NetCom sitt nett og da virket selvsagt disse tjenestene/nummerene. Nå har de eget nett, egen infastruktur og egen operatørkode. Det må da opprettes nye avtaler og dette er det som oftest tilbyderen (1881) som må gjøre. Det gjør dem om de ser at det er et marked for det blant kundemassen til operatøren (MTU). For the record har jeg OneCall. Edit: Typo's Endret 24. september 2008 av basip Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 nå har jeg brukt MTU en stund, oslo, og det jeg kan si er at det ustabilt. meldinger sendt til meg en kveld kan hende de først kommer dagen etter. flere innholdstjenester har jeg ikke fått noen meldinger fra, fks 1985, 1880, og diverse steder på nettet der du må verifisere brukerkonto med sms, funker ikke. så jeg kan ihvertfall ikke akkurat anbefale dette til noen andre. det er jo helt sprengt at de leverer en tjeneste når tinga ikke funker. jeg bytter når jeg finner noe greiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå