Gå til innhold

Noen som er FORNØYD med MTU?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dessverre ikke snakke stort for nettet i oslo da jeg ikke har noen personlig erfaring med akkurat det, men fikk det "friskmeldt" av en kompis der for noen uker siden. Om han har hatt noen problemer etter det, det aner jeg ikke. Jeg holder til i bergen og her funker det flott for meg. Har hatt noen oppstartproblemer for en stund tilbake (MMS virket ikke og det hendte at noen fikk beskjed om at mobilen min var av når de ringte), men det begynner å bli en stund siden jeg merket noen som helst form for problemer. Mitt inntrykk nå er at det er minst like stabilt nå som f.eks. One Call, Network Norway og Tele2. Siste uttalelse baserer jeg på alle jeg kjenner som har de forskjellige operatørene (ja, jeg er faktisk så nerd at jeg diskuterer slikt en del med mine venner :p ). I de siste par ukene så virker faktisk One Call og Network Norway betydelig verre, men det kan jo selvfølgelig være forbipasserende. Har lest en del klager her angående supporten, men kan ikke si at jeg kjenner meg igjen der. Nå har jeg ikke prøvd å kontakte de mer enn et par ganger da, men uansett ...

Lenke til kommentar
Har selv MTU, men ikke i Oslo. Fungerer helt normalt for meg.

Hei,

Er ikke vanligvis på forum, men MTU MÅ jeg bare advare på det sterkeste mot.

Alt det negative som står skrevet om de, er sant. Jeg har også vært gjennom det hele.

Dårlig dekning hjemme, avbrutte samtaler, sms som forsvinner eller kommer sent, totalt

underbemannet kundeservice, sene svar på mail, ikke kontroll på faktura de sender.

Samt at de har en direktør som feier problemene under teppet og mener alt egentlig er bra!

De skulle ikke kommet på markedet før de hadde kontollert og kvalitetssikret sine tjenester.

Styr unna!!!

Lenke til kommentar

Er helt enig, hold deg langt unna.

Jeg porterte over til Telenor 5 august men har fått faktura på 400 kr for hele august.

Sendte klage på dette gjennom hjemmesiden deres for flere dager siden men har selvsagt ikke fått noen tilbakemelding.

Før fikk du ihvertfall en mail med engang hvor de opplyste at de hadde motatt henveldelsen.

Har også fått en faktura på kr 0,02 på ett Fri abonnement jeg har, mener de virkelig at jeg skal betale en faktura på 2 øre??

Jeg kommer også til å si opp dette abonnementet, selv om jeg ikke bruker det nytter det ikke ha noe med dette selskapet å gjøre når det ikke er mulig å få kontakt med de når de gjør feil, hvilket de gjør hele tiden.

Skal bli veldig lettet og glad når jeg ikke ligger i deres registere mer, umulig å vite hva de kan finne på å fakturere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk dette som svar etter at jeg ikke fikk brukt opplysning 1985 og 1881:

 

 

Hei!

 

Ikke alle innholdstjenester er fullt operative enda.

 

Dette skyldes at ikke alle innholdstjenesteleverandører har inngått avtale med MTU for bruk i vår infrastruktur per dags dato. Får du svar fra tjenesten om at vi ikke har avtale med disse er det innholdsleverandøren du må ta kontakt med.

 

En opplysningstjeneste som virker i vårt nett er 2400.

 

Vi oppdaterer stadig antallet avtaler.

 

MVH

MTU kundeservice

v/Remi

 

-----------

 

 

tydelig at det er noen amatører vi har med å gjøre. men jaja. får klare meg med 2400.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel om det er innholdsleverandørene som må inngå avtale med MTU, eller om det er MTU som må inngå avtale med innholdsleverandørene.

Skulle tro det er i begges interesse å få en avtale på plass, men jeg er ikke sikker på at det er innholdsleverandørenes skyld om avtalen drøyer.

Lenke til kommentar

Står vel litt på begge parter vil jeg tro, men det er jo i alle fall ikke i MTU sin interesse at disse ikke virker så jeg vil jo anta at de faktisk gjør en innsats for å få dette opp. Man kan jo selvfølgelig si mye av det samme om innholdsleverandørene, men de har vel ikke like mye å tape på dette. Ikke før MTU har en større kundemasse i alle fall.

 

Dette blir selvfølgelig mye spekulering fra min side. Jeg ville bare frem til at dette ikke nødvendigvis er noe man automatisk burde angripe MTU for. Ser litt for mye usaklig kritikk inne i mellom alt dette som faktisk er berettiget. Tenker forresten ikke bare på mot MTU da, men generelt. (ja, jeg høres litt arrogant ut nå, men jeg hadde et stort behov for å lufte litt frustrasjon om dette :p )

Lenke til kommentar

jeg tolka det som at disse innholdsleverandørene ikke ville inngå avtale med MTU pga. MTU er useriøse og at innholdsleverandørene ikke vil ha noe med dem å gjøre. who knows. MTU var jo CombiTel før, hvordan de har klart å ha et teleselskap så lenge uten å få opp disse avtalene med fks. norgeskjente 1881 er litt gåtefullt for meg.

 

ETT problem til med MTU og jeg skifter til tele2 ellerno.

hadde onecall i over ett år, aldri hatt trøbbel med dem. såååå.

MTU selger jo faktisk en ufullstendig tjeneste her, men jaja, skal la denne gå, er ikke livsnødvendig å bruke akkurat disse nummerne ;)

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...