Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente sier jeg er en kjempegod venn! Kan bli noe mer?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Mui_*

Hei!

Har blitt kjent med en kjempeålreit jente for noen uker siden. Har pratet masse sammen og hun virker litt interessert, selvom det kan hende det kun er slik hun er:)

Hun sier helt uten at jeg har spurt om noe eller noe sånt at jeg er en kjempegod venn. Dette uten at jeg har spurt om hun er interessert i meg eller noe mer. Kan det hende hun vil noe mer selvom hun sier det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er stort sett ikke et bra utgangspunkt å havne i "vennebåsen". Da vil du automatisk bli sett på som venn en god stund fremover. Det er jo først og fremst en myte, men jeg vet at det kan være mye sannhet i den også. Har sett det skje med flere av kameratene mine.

EDIT: Skrivefeil.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mui_*

Men vi har kjent hverandre utrolig kort, og synes det er så rart hun sier det allerede:/ Og helt uoppfordret. Derfor jeg lurer på om noen jenter kan liksom si det og allikevel være interessert? :-)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Selvsagt kan hun være interessert, men jeg tviler litt. Dersom hun kaller deg en venn, er du mest sannsynlig det. Det er vanskelig, kanskje til og med umulig, å komme seg ut av vennefellen.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mui_*

Skjønner!

Jeg har bare møtt hun et par ganger og snakket mye på melding. Derfor jeg synes det er så rart hun allerede nå sier at jeg er en kjempegod venn. Jeg tenkte kanskje at det kunne være hennes indirekte måte å si at hun kanskje er litt interessert på. Selvom det kanskje ikke er så lurt:P

Lenke til kommentar
Hva om det blir helt stille, ser hverandre inn i øynene og begge tenker det samme, men så kommer det en tufs å ødelegger da?

I følge Scrubs har man da 24 (eller 48?) timer på seg til å kysse henne. Hvis man ikke rekker det ender man opp som "venn". :)

Ha ha, tror nesten det ligger et lite snev av sannhet i det - faktisk!!

Lenke til kommentar

For et år siden fikk jeg beskjed av en jente om at hun bare likte meg som en venn og alt det der. Vi har vært nesten bestvenner siden da, mens jeg har vært forelsket i henne. Nå har hun fått følelser for meg. Det er ikke umulig å komme ut av vennesonen, men det er ikke lett. Du må bare ikke være for needy og mase for mye på henne.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg har da hvert venn ( da spessielt med min nåværende kjæreste ) I mange år. Så også på hun som en god venn lenge før vi ble isammen, så ikke på henne i " vennebåsen " som dere andre snakker om for det om.

Så det er da fullt mulig og ikke gjøre bli låst fast på det stadiet ;)

Lenke til kommentar

Ikke en gøyal situasjon å havne i:P Men det kan kanskje være lurt å prøve å finne ut av om det faktisk kan bli noe, så fort som mulig, før vennskapet får sige for mye inn? Kanskje ikke ved direkte tilnærmelse som for eksempel ved å si "Jeg liker deg godt, tror du det kan bli noe mer?", men mer gjennom å vise det på andre måter?

Jeg har ikke stort med erfaring, for det har ikke funka for meg, men det er nå det jeg har fått inntrykk av at fungerer, når jeg hører det fra andre:P hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...