Gjest Guest_Mui_* Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei! Har blitt kjent med en kjempeålreit jente for noen uker siden. Har pratet masse sammen og hun virker litt interessert, selvom det kan hende det kun er slik hun er:) Hun sier helt uten at jeg har spurt om noe eller noe sånt at jeg er en kjempegod venn. Dette uten at jeg har spurt om hun er interessert i meg eller noe mer. Kan det hende hun vil noe mer selvom hun sier det? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Det er stort sett ikke et bra utgangspunkt å havne i "vennebåsen". Da vil du automatisk bli sett på som venn en god stund fremover. Det er jo først og fremst en myte, men jeg vet at det kan være mye sannhet i den også. Har sett det skje med flere av kameratene mine. EDIT: Skrivefeil. Endret 9. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mui_* Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Men vi har kjent hverandre utrolig kort, og synes det er så rart hun sier det allerede:/ Og helt uoppfordret. Derfor jeg lurer på om noen jenter kan liksom si det og allikevel være interessert? :-) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Min erfaring er at hvis en jente sier at du er en kjempegod venn, så er det akkurat det du er. Hvis dere derimot sitter ansikt til ansikt og snakker, dere plutselig blir stille og ser på hverandre; og hun bøyer seg frem og kysser deg på munnen. Da er det noe annet hun vil. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Selvsagt kan hun være interessert, men jeg tviler litt. Dersom hun kaller deg en venn, er du mest sannsynlig det. Det er vanskelig, kanskje til og med umulig, å komme seg ut av vennefellen. Endret 9. september 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Altså, "jenter" er ikke "sånn", og "gutter" er "sånn der".. Vi er komplekse vesner. Hva denne jenta mener med dette, er det bare hun som kan holde rede på. Spør du 100 forskjellige personer, får du også 100 forskjellige svar. Dette må du spørre henne om :-) Lenke til kommentar
somebody Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hva om det blir helt stille, ser hverandre inn i øynene og begge tenker det samme, men så kommer det en tufs å ødelegger da? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mui_* Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skjønner! Jeg har bare møtt hun et par ganger og snakket mye på melding. Derfor jeg synes det er så rart hun allerede nå sier at jeg er en kjempegod venn. Jeg tenkte kanskje at det kunne være hennes indirekte måte å si at hun kanskje er litt interessert på. Selvom det kanskje ikke er så lurt:P Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hva om det blir helt stille, ser hverandre inn i øynene og begge tenker det samme, men så kommer det en tufs å ødelegger da? I følge Scrubs har man da 24 (eller 48?) timer på seg til å kysse henne. Hvis man ikke rekker det ender man opp som "venn". Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hva om det blir helt stille, ser hverandre inn i øynene og begge tenker det samme, men så kommer det en tufs å ødelegger da? I følge Scrubs har man da 24 (eller 48?) timer på seg til å kysse henne. Hvis man ikke rekker det ender man opp som "venn". Ha ha, tror nesten det ligger et lite snev av sannhet i det - faktisk!! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg skjønner tankegangen, ja. Hvis det går for lang tid så blir det på en måte for dumt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 For et år siden fikk jeg beskjed av en jente om at hun bare likte meg som en venn og alt det der. Vi har vært nesten bestvenner siden da, mens jeg har vært forelsket i henne. Nå har hun fått følelser for meg. Det er ikke umulig å komme ut av vennesonen, men det er ikke lett. Du må bare ikke være for needy og mase for mye på henne. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Å være en god venn er ikke noe godt tegn i utgangspunktet, men etter så kort tid vil jeg tro det bare er feilsignaler og at du henger deg for mye opp i å tolke dem Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hmm.. Jeg har da hvert venn ( da spessielt med min nåværende kjæreste ) I mange år. Så også på hun som en god venn lenge før vi ble isammen, så ikke på henne i " vennebåsen " som dere andre snakker om for det om. Så det er da fullt mulig og ikke gjøre bli låst fast på det stadiet Lenke til kommentar
SKFX Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 kjapp deg å si "jeg liker deg veldig godt, tror du det er en mulighet for at vi kunne blitt noe mer enn venner?" Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det vil jeg nok ikke anbefale. Det blir pinlig hvis hun sier nei, og det kan ødelegge vennskapet. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kanskje ikke det beste tipset, men mange ganger har fylla hjulpet meg i slike situasjoner Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ikke en gøyal situasjon å havne i:P Men det kan kanskje være lurt å prøve å finne ut av om det faktisk kan bli noe, så fort som mulig, før vennskapet får sige for mye inn? Kanskje ikke ved direkte tilnærmelse som for eksempel ved å si "Jeg liker deg godt, tror du det kan bli noe mer?", men mer gjennom å vise det på andre måter? Jeg har ikke stort med erfaring, for det har ikke funka for meg, men det er nå det jeg har fått inntrykk av at fungerer, når jeg hører det fra andre:P hehe Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 "oh en jente syns jeg er en god venn, siden jeg er så desperat kan det jo kanskje bli noe mer da. Hun er jo litt snill. Ja, jeg må benytte sjansen" Tenk så skuffa hun blir da, hvis hun faktisk tror hun har fått seg en god kompis;-) please, ikke vær så gutt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå