verwooks Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Tenkte jeg skulle overklokke litt i dag .. Hvilke program er det jeg kan bruke for å teste stabilitet da ? Hvor mye kan jeg overklokke med boxed vifta mi ? Det skal ikke være antydning i utstabilitet ... skal være 100% .. Edit: Åssen er det å overklokke med den fuzzy logic greia ? Er det noe å satse på ? Kan jeg aktivere pci/agp lock med dette programmet ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Et hvilket som helst benchmarkprogram, Sandras Burn-In Wizard, et heftig spill, videokonvertering. Mange muligheter. Lenke til kommentar
esk Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 prime95 er glimrende. Langt mer nøyaktig enn mange andre Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg bruker Prime95 for å teste stabiliteten på prosessoren og lar det kjøre ca. 1 time. Til å teste minnet bruker jeg Memtest86 og lar den kjøre igjennom 2 "passes" For å teste 3D-kortet og systemet generelt spiller jeg spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå