datafreak15 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) hvordan er disse pcene? og hvordan vil d være iforhold til min asus f5r? de pcene som leies ut i troms Endret 27. september 2008 av datafreak15 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ehm, veldig vanskelig å svare deg når du ikke sier noe om hvilke pc'er det er. Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ehm, veldig vanskelig å svare deg når du ikke sier noe om hvilke pc'er det er. HP Compaq 6530b med 14,1 toms skjerm Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) 6530b er en fin notebook, den er ikke bygd for gaming hvis det skulle være et behov. Business serien til HP er noe helt annet enn pavilion maskinene man får fra feks Expert. Muligheter for ekstrabatteri, docking, delvis magnesium chassis, "sølesikkert" tastatur, bedre garantiordning - 1 års pickup and return osv... Leser du tester på den nye bedriftserien til HP, så forstår du at det er kvalitet. Regner ikke med at 6530b er den som har fått mest omtale, men sjekk ut 6930p. Modellene er såpass nye at det ikke står all verden om de på nettet. 6930p er Visstnok i p-serien, men sier noe om hvor fokuset ligger på bedriftserien vs konsumer. 6530b er arvtageren til 6510b, så en liten forbedring mtp chipset og design er vel det som er den nevneverdige forskjellen. http://www.notebookreview.com/default.asp?...review=HP+6510b Pros: Solid build, pleasing design though nothing flashy Excellent wireless connectivity options Great performance with Intel Santa Rosa platform Reasonable price Good LCD Cons: A little bulky for a thin-and-light notebook Plastic insert instead of a flap for PC card slot Touch sensitive buttons are not very responsive No pointing stick that other HP business notebooks offer Endret 9. september 2008 av fflex Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 6530b er en fin notebook, den er ikke bygd for gaming hvis det skulle være et behov. Business serien til HP er noe helt annet enn pavilion maskinene man får fra feks Expert. Muligheter for ekstrabatteri, docking, delvis magnesium chassis, "sølesikkert" tastatur, bedre garantiordning - 1 års pickup and return osv... Leser du tester på den nye bedriftserien til HP, så forstår du at det er kvalitet. Regner ikke med at 6530b er den som har fått mest omtale, men sjekk ut 6930p. Modellene er såpass nye at det ikke står all verden om de på nettet. 6930p er Visstnok i p-serien, men sier noe om hvor fokuset ligger på bedriftserien vs konsumer. 6530b er arvtageren til 6510b, så en liten forbedring mtp chipset og design er vel det som er den nevneverdige forskjellen. http://www.notebookreview.com/default.asp?...review=HP+6510b Pros: Solid build, pleasing design though nothing flashy Excellent wireless connectivity options Great performance with Intel Santa Rosa platform Reasonable price Good LCD Cons: A little bulky for a thin-and-light notebook Plastic insert instead of a flap for PC card slot Touch sensitive buttons are not very responsive No pointing stick that other HP business notebooks offer takk. men ville du anbefalt meg og leie pcen? 800kr pr år Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er ikke en dårlig deal spør du meg, ikke i det hele tatt. Tro meg, HP/Dell/Lenovo fighter hardt for å lande de avtalene dere sitter med. Det betyr gode betingelser for kundene Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Det er ikke en dårlig deal spør du meg, ikke i det hele tatt. Tro meg, HP/Dell/Lenovo fighter hardt for å lande de avtalene dere sitter med. Det betyr gode betingelser for kundene skal opp til dataansvarlig imorgen og hente pcen. Skal spørre om jeg kan teste den først. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Litt OT, men hvilken skole går du på? Noen skoler gir ikke admin rettigheter til elevene, blant annet min skole (betyr ikke at jeg ikke har de ). Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Litt OT, men hvilken skole går du på? Noen skoler gir ikke admin rettigheter til elevene, blant annet min skole (betyr ikke at jeg ikke har de ). vi har heller ikke admin-passord på skolen jeg går på.. menne som sakt tidligere det betyr ikka at vi ikke kan få tak i det Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Jeg har også en 6350b og har et lite spørsmål angående den: Ved skjermen er det noen touchknapper, blant annet for å ha presentasjon (skjerminnstillinger osv.), volum etc. Men når jeg nå trykker på f.eks "presentasjonsknappen" så kommer det bare opp HP Info Center. Der er det bilde av en harddisk og det står HP 3D Drive Guard. Men andre ord fungerer ikke knappen lenger, noe den gjorde tidligere i dag. Noen som vet hvorfor? Edit: Nå er det ingen reaksjoner fra noen av knappene. Edit2: Nå funker det plutselig som bare det Endret 12. september 2008 av ertestuing Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Jeg har også en 6350b og har et lite spørsmål angående den: Ved skjermen er det noen touchknapper, blant annet for å ha presentasjon (skjerminnstillinger osv.), volum etc. Men når jeg nå trykker på f.eks "presentasjonsknappen" så kommer det bare opp HP Info Center. Der er det bilde av en harddisk og det står HP 3D Drive Guard. Men andre ord fungerer ikke knappen lenger, noe den gjorde tidligere i dag. Noen som vet hvorfor? Edit: Nå er det ingen reaksjoner fra noen av knappene. Edit2: Nå funker det plutselig som bare det Hei, nå har jeg hatt denne pcen i noen uker, og kan si at det må være MYE feil med disse datamaskinene, tuchknappene funker ikke slik de skal, pcen låser seg i ett sett, nettverkskortet er ikke heller så bra og bruker LAAAAAAANG tid i oppstart. dette ver rett og slett en pisspc som ikke kan måle seg mot min asus f5r. eller min pavillion tx1000. Endret 26. september 2008 av datafreak15 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvordan er den i forhold til 6715b? Lenke til kommentar
isergodt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 hva med 6930p. er den bedre? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) 6930p er fra den nye 2008 serien, og det er en knallmaskin. Noe dyrere enn b serien, men man får det man betaler for. I bedriftsmarkedet er 6930p snart den nye volum modellen, den tar over for 6910p. Kan skrive under på at designet er utrolig mye finere, og kvalitetsfølelsen er enda sterkere enn fra 6910p. De har forøvrig byttet fra HP "Compaq" til HP "EliteBook" på p og w-serien. Feks her: http://www.digitgeek.com/hp-elitebook-6930p-review/ The HP Elitebook 6930P is an almost perfect combination of elegant design, superb performance, a great display and sturdy build quality, all in a slim and portable package. It is one of the best business notebooks we have reviewed and is the best buy at its price. We definitely recommend it to all our readers. Endret 26. september 2008 av fflex Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Hvordan er den i forhold til 6715b? etter det jeg har hørt i fra kompiser som gikk vg1 i fjord så er de ikke noe bedre enn disse nye pcene. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som vet hvordan man kan slå av de touch sensitive knappene på 6530b? Irriterende at lyd knappene blinker hele tiden og slår av trådløs nettverket hele tiden... Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har 6930p med norsk tastatur full-sized enter-key? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen som vet hvordan man kan slå av de touch sensitive knappene på 6530b?Irriterende at lyd knappene blinker hele tiden og slår av trådløs nettverket hele tiden... Helt enig, er så jævlig irritert av denne dritt pcen Til folk som vil ha 6530b; ikke kjøp den, den suger. Volumknappen er enten på 100% eller 0%, du kan for eksempel ikke ha 25% eller 50%. Etter du har tatt ned skjermen og latt den i sekken, går pcen på igjen og bruker opp alt strømmen, ikke minst varme opp sekken slik den tar fyr og brenner ned huset ditt. Driverene suger også. Det er generelt et uferdig produkt. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Synes den fungerer greit jeg. God ytelse og god batteritid. Fin som skole-PC. Bra at den er 14 tommer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå