Gå til innhold

BK: "Pyramiden I"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke hvorfor du kalte det forrige bilde for pyramiden, men skjønner det selvsagt nå. Smart i grunnen, grografikunnskapene må nok til pers tror jeg hvis folk lurer fortsatt på hvorfor det er kalt pyramiden.

Når det gjelder selve bildet syns jeg forgrunnen (altså buskaset) er altfor skjeft og utgjør en så stor del av bildet at det går utover bildet sin helhet.

Endret av Ageurk
Lenke til kommentar

Alle kan jo se at det står "Arktikugol Spitsbergen 65 år" på skiltet vel... :roll: Pyramiden er jo kjent fordi det er en forholdsvis stor russisk gruveby som ble "nedlagt" på dagen for noen år siden.

Greit turistbilde, men ikke i nærheten av samme standard som III. Mangler noe som fanger interessen.

Edit: Trust Arktikugol er det russiske gruveselskapet på Svalbard.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Nettopp! Jenta/kvinnen (jenta, tror jeg vel) var ikke i syne da jeg var ved hovedgata så jeg tok en turist-snap i mangel av noe bedre å gjøre. Men etter litt leting fant jeg henne i det gamle kulturhuset :w00t:

Jeg angrer litt på at jeg kom med III først, den er jo vanvittig mye bedre enn alle de andre bildene jeg tok på den turen ... til sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...