Gå til innhold

Trenger HJELP til å innstallere "The Sims 2" på vista!

Anbefalte innlegg

Heihei...

Hadde gledet med i flere timer til å spille sims, men når jeg skulle sette inn cd'n og starte innstallasjonen skjedde det ingenting. Gikk da inn på min datamaskin og åpnet cd'n derfra. Kom opp en mappe med tre filer, alle ukjent for min pc (se screenprint). Hva gjør jeg da? Kjører 32bit vista, kompatibelt? Har mer enn bra nok innmat ellers.

post-130006-1220971862_thumb.jpg

Takker for all hjelp =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager om jeg virker veldig skeptisk. Teoretisk sett er det jo en liten mulighet for at noen enten har swappa disken, eller at det er noe feil med den. Alternativt at maskinen din på en eller annen måte leser den som UDF, men det virker høyst merkelig. Det mest logiske alternativet var derfor at dette var en backup.

Dersom du flasher DVD driven og oppdaterer drivere osv. og problemet vedvarer, så finnes det programmer som kan lese UDF format.

Lenke til kommentar

Kan gå god for at det er kjøpt og betalt. Kan det være noe feil med DVD'en? Både på min og hennes maskin er det samme problemet, tror vi har to ulike dvd-rom..

Lastet ned Adaptec UDF Reader, men ser ikke ut til å funke noe særlig. Finner dog ikke programmet i "velg programmet som skal brukes til å åpne denne filen" >.<

Endret av Erroneous
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har samme problem og googla litt rundt og fant denne tråden! Og ved hjelp av denne tråden fikk jeg faktisk fikset det! Har også DVDRW.

Det du må gjøre er å laste ned MaficISO som kan gjøre her

Så får du åpna udf fila i den og plutselig poppa det opp mange filer enn på cden. Derav Autorun.exe osv.

Så bare extracter du alt i en mappe du har laget på skrivebordet(eksempel) og la magien gå sin gang.

Det var slik jeg fikk fiksa det i alle fall, kanskje du allerede har ordna det. Og btw, helt nederst på sims 2 boksen din står det faktisk at det muligens ikke støtter DVDRW osv.

Edit: Dette er pga all piratkopieringa osv

Endret av suprmatias
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...