pwned Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Heihei... Hadde gledet med i flere timer til å spille sims, men når jeg skulle sette inn cd'n og starte innstallasjonen skjedde det ingenting. Gikk da inn på min datamaskin og åpnet cd'n derfra. Kom opp en mappe med tre filer, alle ukjent for min pc (se screenprint). Hva gjør jeg da? Kjører 32bit vista, kompatibelt? Har mer enn bra nok innmat ellers. Takker for all hjelp =) Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Problemet er kanskje at du prøver å installere piratversjon... Men jeg skal være snill... UDF er vel for Magic ISO... Magic ISO diskreader er så vidt jeg husker gratis å laste ned. Brennerprogrammet er det dog ikke. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) ikke piratversjon nei... kjøpt og betalt skal prøve edit: er elendig til å google:P finner ikke programmet Endret 9. september 2008 av pwned Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) EA selger ikke spill på DVDRW i 2.8 gig UDF (image) filer. Endret 9. september 2008 av anonymouse Lenke til kommentar
pwned Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 så hvorfor sitter jeg med en DVDRW med en 2,8GB .udf fil, som kommer rett fra butikken? Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Beklager om jeg virker veldig skeptisk. Teoretisk sett er det jo en liten mulighet for at noen enten har swappa disken, eller at det er noe feil med den. Alternativt at maskinen din på en eller annen måte leser den som UDF, men det virker høyst merkelig. Det mest logiske alternativet var derfor at dette var en backup. Dersom du flasher DVD driven og oppdaterer drivere osv. og problemet vedvarer, så finnes det programmer som kan lese UDF format. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Kan gå god for at det er kjøpt og betalt. Kan det være noe feil med DVD'en? Både på min og hennes maskin er det samme problemet, tror vi har to ulike dvd-rom.. Lastet ned Adaptec UDF Reader, men ser ikke ut til å funke noe særlig. Finner dog ikke programmet i "velg programmet som skal brukes til å åpne denne filen" >.< Endret 10. september 2008 av Erroneous Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det er vel en executable du eventuelt kan starte manuelt og bruke til å velge DVD'en? Jeg har vært mye borti Sims 2 men dette var nytt. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Litt off-topic: Sims3 kommer i februar 2009 Lenke til kommentar
tjutju Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 hallo er en feil på sims2 spillene... de mangler en fil for å starte. bare ta med spillet i retur til butikken så får du et nytt når ea har fått ut fingen og produsert nye MED den filen... jeg har allerde fått 3 spill med samme feilen.... Lenke til kommentar
pwned Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Vi har et lite problem med at kvitteringen er borte, men får vel prøve å overbevise butikken da. Noen tanker om når de får ut fingeren? Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Har samme problem og googla litt rundt og fant denne tråden! Og ved hjelp av denne tråden fikk jeg faktisk fikset det! Har også DVDRW. Det du må gjøre er å laste ned MaficISO som kan gjøre her Så får du åpna udf fila i den og plutselig poppa det opp mange filer enn på cden. Derav Autorun.exe osv. Så bare extracter du alt i en mappe du har laget på skrivebordet(eksempel) og la magien gå sin gang. Det var slik jeg fikk fiksa det i alle fall, kanskje du allerede har ordna det. Og btw, helt nederst på sims 2 boksen din står det faktisk at det muligens ikke støtter DVDRW osv. Edit: Dette er pga all piratkopieringa osv Endret 3. oktober 2008 av suprmatias Lenke til kommentar
pwned Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 ah... skal prøve! da bare et kort spørsmål:p kan jeg slette mappa fra skrivebordet etterpå da? eller er det fy-fy? Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Extracta alt på cd'n til en mappe, installerte, men når jeg skal prøve å kjøre programmet ber det meg sette i DVDn.. som står i. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vil det bli noe annerledes hvis vi får tak i en ny kopi? Evnt. har jeg gjort noe galt under installasjonen som gjør at det ikke funker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå