Jo Are Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei Vurdere som sagt og selge noen spill + en sixaxis, spillene: - Ridge Racer 7 - RFoM - Colin McRae dirt - Assassins's creed - Need for speed pro street - Sixaxis Alle spillene + sixaxis er pent behandlet og har ingen skader. Hva er realistisk pris? Og for de av dere som er interreserte merk at jeg VURDERER og selge, har ikke bestemt meg enda. Takker for svar Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 tror det er veldig dårlig penger i de spillene der og en sixaxis. Eneste spillene som er verdt noe er Colin McRae Dirt og Assassins Creed. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Assasins Creed er/blir lansert som Platinum spill (koster rundt 200kr i butikken), så er vel ikke så mye verdt etterhvert det heller... Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Assasins Creed er/blir lansert som Platinum spill (koster rundt 200kr i butikken), så er vel ikke så mye verdt etterhvert det heller... åja, men det er det ikke alle som vet. Kanskje du kan tjene noe på det. Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 jeg kjøpte dem akkurat på expert til 65kr stk dvs at de solgte 3 spill for 199.. de litt eldre spillene endte opp med 12 spill Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Og det var PS3 spill forza2driver??? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det tilbudet har dem hvert fall ikke på Expert Lillestrøm. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Håper det går greit at jeg låner tråden litt? Men jeg skal selge Race driver grid, hva tror dere jeg kan få for det? Er selvfølig til Ps3 og er helt ripefritt. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Håper det går greit at jeg låner tråden litt? Men jeg skal selge Race driver grid, hva tror dere jeg kan få for det? Er selvfølig til Ps3 og er helt ripefritt. 300+ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ok. Noen som vet sånn ca. hva de gir på GAmestop? Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Gamestop/EB games gir utrolig lite for spill, ihvertfall de gangene jeg har kommet med noen. Hadde et helt nytt super mario spill til DS (innpakket i plast), tror de kunne gi meg 50 kr eller noe:S Spillet hadde de helt sikkert solgt ut igjen for 300-400 kr:P Men gidder man aldri å spille spillene igjen, så er det jo bedre å få 50 kr, enn at de tar opp plass og støver ned da:) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Oij, såpass. Jaja, tar nå en tur bortom etter skolen og hører med de. Lenke til kommentar
Lengdehopper Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 20-30 kr stk. Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Og det var PS3 spill forza2driver??? de hadde kasser med både ps3 ,xbox 360 å wii spill klart det var jo ikke de nyeste spillene ... Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det tilbudet har dem hvert fall ikke på Expert Lillestrøm. expert drøbak expert sarpsborg har jeg vært innom som har hatt dette tilbudet mens noen andre steder har solgt den for 140 kr stk Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Gamestop/EB games gir utrolig lite for spill, ihvertfall de gangene jeg har kommet med noen.Hadde et helt nytt super mario spill til DS (innpakket i plast), tror de kunne gi meg 50 kr eller noe:S Spillet hadde de helt sikkert solgt ut igjen for 300-400 kr:P Men gidder man aldri å spille spillene igjen, så er det jo bedre å få 50 kr, enn at de tar opp plass og støver ned da:) Helt sant... Fant ut at Burnout Paradise ikke var noe for meg relativt tidlig, så jeg tenkte jeg skulle selge det tilbake. 65 kroner... hva gir du meg... Så selger de bruktspillene til 40-50 kroner under nypris. Jeg solgte det ikke... jeg måtte spørre om han spøkte og når han ikke gjorde det, så sendte jeg spillet til nevøen min som akkurat hadde kjøpt seg ps3. For 65 kroner så gir jeg det heller bort til noen som setter pris på det. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gamestop/EB games gir utrolig lite for spill, ihvertfall de gangene jeg har kommet med noen.Hadde et helt nytt super mario spill til DS (innpakket i plast), tror de kunne gi meg 50 kr eller noe:S Spillet hadde de helt sikkert solgt ut igjen for 300-400 kr:P Men gidder man aldri å spille spillene igjen, så er det jo bedre å få 50 kr, enn at de tar opp plass og støver ned da:) Helt sant... Fant ut at Burnout Paradise ikke var noe for meg relativt tidlig, så jeg tenkte jeg skulle selge det tilbake. 65 kroner... hva gir du meg... Så selger de bruktspillene til 40-50 kroner under nypris. Jeg solgte det ikke... jeg måtte spørre om han spøkte og når han ikke gjorde det, så sendte jeg spillet til nevøen min som akkurat hadde kjøpt seg ps3. For 65 kroner så gir jeg det heller bort til noen som setter pris på det. ja det er helt latterlig. jeg trodde også det var en spøk første gang jeg spurte om de ville kjøpe ett av spillene mine. men det er digg å kjøpe spill der da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå