Gå til innhold

Vurdere og selge noen ps3 spill, hva kan jeg få?

Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei

Vurdere som sagt og selge noen spill + en sixaxis, spillene:

- Ridge Racer 7

- RFoM

- Colin McRae dirt

- Assassins's creed

- Need for speed pro street

- Sixaxis

Alle spillene + sixaxis er pent behandlet og har ingen skader. Hva er realistisk pris? Og for de av dere som er interreserte merk at jeg VURDERER og selge, har ikke bestemt meg enda.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamestop/EB games gir utrolig lite for spill, ihvertfall de gangene jeg har kommet med noen.

Hadde et helt nytt super mario spill til DS (innpakket i plast), tror de kunne gi meg 50 kr eller noe:S Spillet hadde de helt sikkert solgt ut igjen for 300-400 kr:P

Men gidder man aldri å spille spillene igjen, så er det jo bedre å få 50 kr, enn at de tar opp plass og støver ned da:)

Lenke til kommentar
Gamestop/EB games gir utrolig lite for spill, ihvertfall de gangene jeg har kommet med noen.

Hadde et helt nytt super mario spill til DS (innpakket i plast), tror de kunne gi meg 50 kr eller noe:S Spillet hadde de helt sikkert solgt ut igjen for 300-400 kr:P

Men gidder man aldri å spille spillene igjen, så er det jo bedre å få 50 kr, enn at de tar opp plass og støver ned da:)

Helt sant... Fant ut at Burnout Paradise ikke var noe for meg relativt tidlig, så jeg tenkte jeg skulle selge det tilbake. 65 kroner... hva gir du meg...

Så selger de bruktspillene til 40-50 kroner under nypris.

Jeg solgte det ikke... jeg måtte spørre om han spøkte og når han ikke gjorde det, så sendte jeg spillet til nevøen min som akkurat hadde kjøpt seg ps3. For 65 kroner så gir jeg det heller bort til noen som setter pris på det.

Lenke til kommentar

Helt sant... Fant ut at Burnout Paradise ikke var noe for meg relativt tidlig, så jeg tenkte jeg skulle selge det tilbake. 65 kroner... hva gir du meg...

Så selger de bruktspillene til 40-50 kroner under nypris.

Jeg solgte det ikke... jeg måtte spørre om han spøkte og når han ikke gjorde det, så sendte jeg spillet til nevøen min som akkurat hadde kjøpt seg ps3. For 65 kroner så gir jeg det heller bort til noen som setter pris på det.

ja det er helt latterlig. jeg trodde også det var en spøk første gang jeg spurte om de ville kjøpe ett av spillene mine. men det er digg å kjøpe spill der da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...