Acurus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Når jeg har feks. har hørt på musikk i headsettet, men skal vise noen en film el. på tuben, så kommer ikke lyden ut i høytalerene når jeg napper ut headsettet. Men "ligger" fortsatt på headsett enheten for lyd. (se vedlagt bilde) For å få lyden ut i høytalerene må jeg først nappe ut headsettet å så vente litt for så og starte programmet som skal ha lyd i høytalerene. Dette er ikke et stort problem, men mer enn nok til å irritere. Hører andre ikke har det problemet, så lurer på om det er mulig å gjøre noe for å bli kvitt det? Det jeg vil er at når jeg napper ut headsettet så kommer sporenstrekks all lyd i høytalerene fra alle program, å når jeg setter i headsettet så kommer all lyd i headsettet. Hvordan får jeg til det? Løsningen var og avinstalerer driverene å instalere pånytt. Usikker på om driverene var oppdatert fra de som fulgte med, eller om det var noe annet som var årsaken. Uansett så fungerte det Endret 19. september 2008 av kule-ku Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Koster på meg en liten bump her. Er flere som har problemet her? Eventuelt er det noen som ikke har problemet? Det kan da umulig være tenkt at det skal være så tungvindt å få lyd ut der man vil ha det..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå