Poseboen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Spiser sjokolade fordi jeg syns det smaker godt regner jeg med. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Adrenalinet? Ja når man stjeler kaker fra Mamma! Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Lurer på hva slags innvendinger dere har angående dette. Finner det personlig forkastelig. Ser ingen grunn til å ty til slike substanser, uansett personlig status i livet. Et smil får man gjerne ut av andre handlinger, enn å ty til søtsaker. Because you touch yourself at night. Hvorfor røyker folk ?(Hasj)? Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Urelevant! Jeg spør hvorfor? Baserer sjokoladespisingen seg på fornuft eller følelser? I dag er det motè å kjøre litt sjokolade inn i kroppen.. Personlig fraskriver jeg meg enhvert øyeblikk som en sjokolade kan være innhold i! Rett og slett fordi jeg finner det forkastelig! Ser ingen grunn til å ødelegge seg selv, eller de rundt seg ved å forsøple skog og natur! Kåt, man skal visstnok bli kåt av sjokoladen som inneholder store mengder kakao og andre stoffer, som gjør den mørke sjokoladen mørk! Hvorvidt denne påstanden kan refere til en sikker kilde, vil jeg ikke si noe om. Rett og slett fordi at jeg ikke GIDDER å lete rundt etter en halvgammel artikkel. Det er flere grunner og flere verdier som peker inn på hvorfor man velger sjokolade. Personlig ser jeg på det som en ødeleggelse. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Urelevant! Jeg spør hvorfor? Baserer sjokoladespisingen seg på fornuft eller følelser? I dag er det motè å kjøre litt sjokolade inn i kroppen.. Personlig fraskriver jeg meg enhvert øyeblikk som en sjokolade kan være innhold i! Rett og slett fordi jeg finner det forkastelig! Ser ingen grunn til å ødelegge seg selv, eller de rundt seg ved å forsøple skog og natur! Kåt, man skal visstnok bli kåt av sjokoladen som inneholder store mengder kakao og andre stoffer, som gjør den mørke sjokoladen mørk! Hvorvidt denne påstanden kan refere til en sikker kilde, vil jeg ikke si noe om. Rett og slett fordi at jeg ikke GIDDER å lete rundt etter en halvgammel artikkel. Det er flere grunner og flere verdier som peker inn på hvorfor man velger sjokolade. Personlig ser jeg på det som en ødeleggelse. sjokolade, brus, sukker, fett, høyspentledninger, mobil, tv, trådløse nett, snus, kaffe, eksost, røyk, alkohol, alt som ikke er fersk-mat i butikk, luft ved veier, osv er saker som er ødeleggende for kroppen. så, siden alt er så "farlig", hvorfor er gjennomsnittlig levealder lengre nå enn det var når man ikke hadde disse tingene? har lite med mote(skrives uten `) å gjøre, sjokolade smaker godt, derfor spiser folk det. de fleste spiser ting fordi dem liker smaken, er få som spiser kun bassert på fornuft. ut ifra dine utsagn om hvorfir du ikke spiser sjokolade regner jeg med at du holder deg til saker du finner enten i ferskvaredisken(uten skumle e-stoffer) og ting som kommer direkte fra natturen? saker man finner i butikken er jo stort sett tilsatt de kreftfremkallende e-stoffene, og bør derfor regnes som ødeleggende for kroppen Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Fordi det er godt og fordi dine argumenter ikke holder Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Argumenter? Jeg argumenterer ikke for mine egne verdier. Jeg spiser ofte sjokolade, jeg fråtser sjokolade. Men jeg har en forumholdning, hvor jeg skal kvervulere for å så skape en debatt. Kom igjen. FORUM. Hva faen skal man prate om. Sjokolade er godt. Håper verden blir feit og dør! Stråling fra mobiler er morsomt! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Åhnoes! Jeg tok meg nettopp en kopp te med honning. Honning er godt og inneholder sukker, sjokolade er godt og inneholder sukker. Er jeg F I A L? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Argumenter? Jeg argumenterer ikke for mine egne verdier. Jeg spiser ofte sjokolade, jeg fråtser sjokolade. Men jeg har en forumholdning, hvor jeg skal kvervulere for å så skape en debatt. Kom igjen. FORUM. så du argumentere for noe du ikke står får? greit nok å skape en debatt, men en debatt om hvorfor folk spiser sjokolade er ikke den mest spennende i mine øyne ihvertfall. "alle skal dø, jeg bare røyker mens jeg venter" er vel en fin setning edit: argumenter for det man later som man støtter er også en fin ting, blir lite diskusjon med "fordi det er sånn" holdning fra de som lager diskusjonen. Endret 10. september 2008 av aklla Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Så, debatten angående hvorfor folk røyker hasj, er langt mer debattskapende, enn hvorfor folk spiser sjokolade? Gjerne forklar.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 hasj er noe som er godtatt av mange, prøvd av mange og mange er imot. mange mener hasj leder til tyngre dop, mange mener det ikke gjør det. det er gode argumenter både for og imot, alle har en mening om det er bra eller ikke. sjokolade er noe "alle" spiser og godtar, når "alle" er på samme side blir det lite diskusjon ut av det. de som ikke spiser det har gjerne helt andre grunner enn at de er imot sjokolade, f.eks at dem ikke liker det, ikke tåler det eller noe slikt. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 aklla - selvsagt kan du dra hasj langt ut i horisonten, til avhenghiget der folk har død av både overdoser av heroin og infeksjoner grunnet sprøytebruk etc. disse folka har uansett vært svak før de i det hele tatt prøvde hasjen, så at du mener dette har ført dem til det helvette, blir feil. sjokolade, mange som tyr til løgner, småspising og stjeling for å få dette også. selvsagt, jeg kan dra det til hjem for overvektige, diabetes og andre sykdomer. at du sitter å vinkler sjokolade-spisingen på den måten, får det til å høres ut som noe allment akseptert ! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) aklla - selvsagt kan du dra hasj langt ut i horisonten, til avhenghiget der folk har død av både overdoser av heroin og infeksjoner grunnet sprøytebruk etc. disse folka har uansett vært svak før de i det hele tatt prøvde hasjen, så at du mener dette har ført dem til det helvette, blir feil. sjokolade, mange som tyr til løgner, småspising og stjeling for å få dette også. selvsagt, jeg kan dra det til hjem for overvektige, diabetes og andre sykdomer. at du sitter å vinkler sjokolade-spisingen på den måten, får det til å høres ut som noe allment akseptert ! hehe det er allment akseptert ja. vet ikke hvor langt jeg gidder å dra diskusjonen, men fjerner man sjokoladen vil andre søtsaker bli stjelt, småspist osv. avhengighet av sjokolade er psykisk, hasj er fysisk. de som er overvektige kan skylde på seg selv, uten sjokoladen hadde dem funnet andre ting at folk stjeler og lyver har lite med sjokolade å gjøre, folk generellt stjeler og lyver for å få viljen sin, og hva er galt med småspising? synes egentlig det blir for dumt å sitte å diskutere om noe er allment akseptert når det selges over alt over disk og uten aldersgrense. edit: hva er det forresten med alle de "diskusjonene" du røver å få til? Endret 10. september 2008 av aklla Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Akkurat fått meg ny jobb - kjeder gørra av meg. Så kom jeg på at jeg hadde en bruker her på HW.no - et sted hvor man oftest kan få diskutert alt, uansett hva det dreier seg om. Var vel en liten fetish å ha det særeste synet en stund. Lurer også på hvordan jeg kan få åpna den andre brukeren min, siden dette er oldskool og registrert 01-02-2003 .. Bare det gir jo credz i postinga, humre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 hehe, måtte være en grunn gammel bruker gir lite credz da, innholdet i posten teller så uendelig mye mer. får heller ikke credz av å prøve å få igang meningsløse diskusjoner, ikke av meg ihvertfall Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Ey! Tolk ironien da, mann! Uansett, har et spørsmål. Fikk beskjed om at brukeren var banna frem til februar 2011 - noe som var teit i det første. Men når jeg prøver å søke den opp, så finner jeg ikke en døyt.. Merkverdig.. Har HW.no slettet den? Aklla, la oss være arbeidskompiser da, vel. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Sjokolade er godt. Hva i helvete er galt med sjokolade? La folk spise det for å kose seg. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Folk kan jo alltids ta et litt sunnere valg, og forsåvidt kose seg like mye.. Tror du ikke det, kakemot? Jeg mener å ha analysert flere innlegg av deg. Du virker oppegående, i øvre kvalitet. Får håpe jeg har tolket rett! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Dette er klart en tulletråd. Det er tydelig at trådstarter har blitt provosert av noe som har blitt sagt i en diskusjonstråd rundt hasj, men å lage en slik tulletråd er ikke en god måte å få fram et poeng på. Bruk enten tråden det ble diskutert i eller send en PM til brukere du er uenig med. Tråden stenges. Reaksjon på moderering tas på PM med moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg