Halvgud Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Lurer på hva slags innvendinger dere har angående dette. Finner det personlig forkastelig. Ser ingen grunn til å ty til slike substanser, uansett personlig status i livet. Et smil får man gjerne ut av andre handlinger, enn å ty til søtsaker. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Adrenalinet? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Snakker vi litt kos på lørdagen, eller folk folk som trøstespiser? Eller? Skjønte ikke denne tråden helt Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg spiser sjokolade fordi jeg elsker smaken, syns det er herlig. Og jeg spiser ikke for å bli glad. Jeg spiser for å bli mett. Om det smaker godt er det en bonus. (Teit tråd?) Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Dere spiser sjokolade? Forferdelig. Er dere bevisst på hva en slik substans gjør med kroppen? Lenke til kommentar
Coriander Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg elsker sjokolade! Regner med at du er gutt? Aner du hvor godt det er når man har mensen?! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Idiotisk tråd.. Jeg spiser sjokolade fordi jeg liker det.. Hvorfor er jorda rund? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dere spiser sjokolade? Forferdelig. Er dere bevisst på hva en slik substans gjør med kroppen? Hva gjør sjokolade som ikke annet godteri gjør? Idiotisk tråd..Jeg spiser sjokolade fordi jeg liker det.. Hvorfor er jorda rund? Fordi tyngdekraften har formet store himmellegemer runde og ikke firkantet Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Hva gjør sjokolade som ikke annet godteri gjør?Ingenting, en del typer sjokolade er faktisk vesentlig sunnere enn godteri. Jeg tror egentlig trådstarter mente alt som er like sukkerholdig som den sjokoladen de selgeri dagligvarebutikker. (Dette er en referanse til en tråd om hasj, forresten.) Endret 9. september 2008 av haalo Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 fordi det smaker godt og dermed stimulerer hjernen på en god måte og er faktisk sunt på visse måter. er også et afrodisium(gjør deg kåt) så kan være en fordel å gi til dama Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 er også et afrodisium(gjør deg kåt) så kan være en fordel å gi til dama Har du noe konkret bevis på det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det er så du kan få noe å lure på...ikke noe annet.. Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er denne tråden en referranse til "hvorfor røyker folk hasj"-tråden? Isåfall, clever. Very clever. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er denne tråden en referranse til "hvorfor røyker folk hasj"-tråden? Isåfall, clever. Very clever. Egentlig bare irriterende at folk lager slike tråder, da disse poengene hører hjemme i tråden de allerede diskuterer i (+ at det er forvirrende). Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg tror mesteparten av de som spiser sjokolade spiser det fordi det er godt. Selv spiser jeg ikke noe mye sjokolade, men spiser litt i ny og ne, nemlig fordi det smaker godt. Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er denne tråden en referranse til "hvorfor røyker folk hasj"-tråden? Isåfall, clever. Very clever. Egentlig bare irriterende at folk lager slike tråder, da disse poengene hører hjemme i tråden de allerede diskuterer i (+ at det er forvirrende). Ja, er forsåvidt enig. Men siden jeg er en usalkig drittsekk støtter jeg den i dette tilfellet, siden jeg er så enig med trådstarter. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Sveits er en storprodusent av sjokolade. Sveitsere dør STADIG VEKK. Tilfeldighet? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Fordi det er helvetes godt. Ser ikke problemet med å spise 1-2 sjokolader i uka, de fleste brenner det av uannset. Endret 9. september 2008 av MrLG Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Sjokolade er jo bare det beste som finnes, beste som har skjedd siden hjulet! Lenke til kommentar
zpug Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 fordi d e så fette godt å knaske på ;D fordi d e så fette godt å knaske på ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg