Gå til innhold

Installere asiatiske språkfiler - har ikke rett disk

salvi

Anbefalte innlegg

Jeg har bruk for å installere asiatiske språkfiler noe som i utgangspunktet er en grei sak. Men, så viser det seg at maskinen har XP Pro SP3 installert, jeg har disken til XP Pro SP2. Jeg blir bedt om å sette in en disk med SP3, og den godtar da følgelig ikke disken med SP2.

Jeg kan også installere filene fra et annet sted står det, så da lurer jeg på om de er tilgjengelige for nedlasting slik at jeg kan installere de fra harddisken?

---

Forhistorien til dette problemet er at jeg kjøpte en ny maskin hos Komplett like før sommeren, etter mye tull måtte den til slutt returneres og få nytt hovedkort. Først i dag (når dette med språkfilene dukket opp) oppdaget jeg at jeg hadde SP3 installert og disken med SP2. Jeg ringer komplett i håp om at de kan gi meg en løsning. "Da må du nok reinstallere Windows med SP2 siden det er det du har disk til" får jeg til svar. Jeg poengterer at jeg nettopp har hatt maskinen til reparasjon, endelig har fått alt på plass.. også skal jeg måtte reinstallere for å kunne bruke funksjoner som skal være greie å aktivere? Joa men det var jo en ekstraservice fra deres side at de installerte SP3 slik at man slapp å måtte gå på Windows update og installere dette selv.. Jeg spør om det er en EKSTRASERVICE å gjøre det slik at jeg på reinstallere hele skiten. "Ja men vi kunne jo ikke vite at du skulle installere språkfiler, det er så sjeldent at folk gjør det..." Hva pokker vet Komplett om det egentlig?

Le? gråte? Vetta faen jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...