Gå til innhold

AP-politiker prøvde å kuppe FRP

Anbefalte innlegg

Jeg er i allefall dritt lei av de rødgrønnes skatter og avgifter. Det var helt idiotisk og innføre piggdekkskatt, eller eindomskatt!! det er rett og slett stjeling av penger fra regjeringens side. Hele statskassa er jo så full av millioner, mer enn nok til de fleste vil jeg tro. Likevel har ikke dette landet penger til å fikse skoler de har heller ikke penger til veiene våre. Det provoserer så vanvittig mye at ikke en tulling av en politiker, klarer å få gjordt noe!!

Nei, nei, nei... Kan du ikke være så snill å komme med noe mer saklig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Les saken én gang til og se om det blir klarere da.

Hva mener du jeg skal lese, helt konkret? Kom med noen konkrete sitater.

"Sitat Pricks: Slik jeg har skjønt det er det langt ifra tilfeldig. De meldte visst inn en haug med AP-folk i partiet for å få stemmerett og dermed stemme sin egen mann inn eller noe slikt."

Da har du skjønt feil. Det ble ikke meldt inn nye folk i Frp for å kunne stemme... Denne mannen var kjent for sitt engasjemang gjennom idretten i Bergen og var i all hovedsak fra kjente gjennom dette nettverket han hadde fått stemmer... Altså, Frp medlemmer som hadde vært der en stund før dette ble gjennomført... Det var også grunnen til at akkurat denne personen ble valgt til dette "eksprimentet"

Det står ganske greit fortalt i BT, hvis du har lest papirversjonen? ;)

Lenke til kommentar

Vel, idag kan BT - ikke uventet kanskje - fortelle oss at FrP sentralt også fikk beskjed om kuppet. To ganger, og til og med før det famøse nominasjonsmøtet. Tidligere har vi fått vite at FrP lokalt fikk vite om det. De hadde all mulighet til å gripe inn, men gjorde det ikke og ble tatt på sengen.

Dette var rett og slett ikke noen sak hverken for FrP eller Ap før media fikk tak i det. Geir Moe avfeier det nærmest med at "det er slikt som skjer i Bergen"...

Men når saken havnet på førstesiden av Bergens Tidende var det ikke måte på hvor forkastelig saken var (jeg sier ikke at det ikke var det) og "selve demokratiet" sto plutselig i fare...

Man skulle tro de hadde gått i skole hos en viss møbelhandler på Jessheim, og levet etter mottoet "Det ingen vet har ikke demokratiet vondt av".

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...