Acurus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Synst spillet i seg selv er veldig artig. Men det ødelegger litt at grafikken ser ut som noe til PS2 og som nevnt tidligere så er det litt fysikk i spillet, men den ser fryktlig teit ut på kjøretøy. bedre på hus, trær osv. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Hvorfor klager så mange på fysikken? Har vi samme spill? De er selvsagt ikke perfekte, men de er langt bedre enn noe jeg har prøvd i for eksempel GTA... Men jeg tar gjerne imot tips til hvordan man kaprer tankser på PC versjonen. Jeg kommer så langt at jeg skal trykke space mange ganger, men der stopper det enten jeg bruker tastatur eller gamepad. Hopp av en motorsykkel i fart eller en bil og du vil se den fortsetter å gasse og kjører videre. Akkurat det er slapt design. GTAIV så faller ikke bare sykkelen men den blir skadet også samt du tar skade når du faller mot bakken. Spillet her klarer ikke å skille mellom bakke og luft engang, er helt håpløst laget. Selve lydene på kjøretøyene er bare en lydfil tenker jeg som trigges av en event, for hvis du havner i lufta med noe av dette vil kjøretøyene fortsette å høres ut som de gasser og girer haha. Endret 10. september 2008 av Avean Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Trykker selvsagt rett knapp, og byttet hoppeknappen med den høyre musknappen for å se om det blir noe forskjell. Klarte på et vis å dytte fyren litt unna med foten, men det er alt. Uansett hva jeg gjør er det rett og slett ikke mulig å stjele tanksen, så jeg kommer ikke videre. Får vel bare avinstallere og glemme hele greia... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Veldig merkelig.... Ikke glem hele greia med det første, men installer på nytt... Hvis det ikke funker kan du sikkert få sendt en e-post til ea, og spør om hjelp... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tittelen er litt missledene, er ingen screenshots og lite info. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 thecrow77: Jeg kan sende deg savegame om du vil, men da må du bruke Mathias... Han men hanekam Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 SKREKK OG GRU! Dette maa vaere noen av vaerste spillene jeg har proevd. Avinstalerte etter foerste oppdrag/5 min. Helt elendig dialog. Kontrollene var skrekkelige Grafikken avdanket saa det holdt. Etter aa ha - de siste 6 maanedene - spilt gjennom HL2, bioshock, crysis og COD4 (som alle er kvalitetsspill) ser man hvor totalt Merc2 faller i gjennom. Og med mange andre gode titler paa vei- og paa vent er det etter min mening bortkastet aa bruke tid aa penger paa Møkk2. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Så negativ du var.. er jo mulig du bare suger.. neida.. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg har ikke prøvd det og etter det jeg har lest og sett så kommer jeg antagerligvis aldrig til og gjøre det heller. Ser sinnsykt dårlig og kjedelig ut. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har ikke prøvd det og etter det jeg har lest og sett så kommer jeg antagerligvis aldrig til og gjøre det heller. Ser sinnsykt dårlig og kjedelig ut. Trust me - it is! Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei! Par spørsmål så langt i spillet. Hvordan zoomer en med sniper rifla, og hvordan bruker en vinsjen på det første helikopteroppdraget til ewan? Verste med dette spillet hittil er de absolutt forferdelig kontrollene og ingen informasjon om de. Sitter jo å trykker villmann hver gang noe nytt skjer?!?! Takker for svar Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei! Par spørsmål så langt i spillet. Hvordan zoomer en med sniper rifla, og hvordan bruker en vinsjen på det første helikopteroppdraget til ewan? Verste med dette spillet hittil er de absolutt forferdelig kontrollene og ingen informasjon om de. Sitter jo å trykker villmann hver gang noe nytt skjer?!?! Takker for svar Enig med den! B for å zoome, og du må stå nærme nok og sikte på helikopteret, og trykke use-knappen.... Jeg har ikke prøvd det og etter det jeg har lest og sett så kommer jeg antagerligvis aldrig til og gjøre det heller. Ser sinnsykt dårlig og kjedelig ut. Trust me - it is! Jeg syns det er dritgøy Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er konge da =P Er jo sandbox baner og du kan jo knuse ALT av omgivelser.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kjøpte det i går til xbox og må si det er det gøyeste spillet jeg har spilt på lenge!!! men var litt bugga. på mange måter var det gøyere enn GTA IV. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Peter Stormare er jo stemmen til Mattias, så da er jo spillet verdt penga Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Og hvem er Peter Stormare kisen..? Endret 15. september 2008 av Jevrio Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Peter Stormare er jo stemmen til Mattias, så da er jo spillet verdt penga Phil LaMarr er jo Christopher. Han er jo stemmen til Samurai Jack =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå