TheCatIsALie Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 I mercenaries 2 styrer du en leiemorder. Du kan i startern velge hvem av tre du vil være. Det kule med spillet er at du kan gjøre så å si hva du vil. Men du kan også godta kontrakter. Fullfører du dem, får du penger. I starten, får du i oppdrag å hente en fyr, når du har henta\redda ham, kommer du tilbake til han som ga deg oppdraget. Du får ikke penger, men en kule i ræva. Så skal du ta hevn. Jeg kommer senere til å legge ut linker til videoer og bilder. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Husk å ta med ingen fysikk, dårlig utviklet og listen går videre Hopper du av en motorsykkel i fart vil den fortsette å kjøre uten sjåfør, er ingen fysikk i spillet. Hopper du med en bil i lufta vil bilen fortsette å kjøre og gire i luften, spillet merker ikke forskjell mellom bakke og luft. Fiendene er meget dumme og du kan fint dodge så si alt av kuler med strafing. Å ta ut 200stk helt alene er som regel ikke noe problem. Spillet kunne vært jævlig bra men akk nei, venter heller på Just Cause 2. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Gleder meg også til Just Cause 2, men fordelen med dette spillet, er at det allerede er ute. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Spillet skal jo være helt "over the top" action da. Har du ikke merka hvordan helten kverker godt over 100 soldater i hver eneste action film? Det er så og si ingen realisme i spillet. Du kan hoppe ned fra en skyskraper og lande på bena med 1 liv igjen. Du kan stå oppå en bil som eksploderer uten å daue, og så videre og så videre. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Kan ikke si det gjør meg noe. Villt ja, gøy ja. Realistiske spill er gøy, men dette spillet er gøy litt uekte. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har mercs på ps3 og ser ut som PC versjonen har langt flere bugs en konsollen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Klarer av en eller annen grunn ikke å stjele den aller første tanksen (i villaen), men fram til da var det genialt. Litt oppsummering så langt: * Tok ett minutt før jeg fikk granatkaster. * Kjørte gjennom en landsby med tanks. Bokstavelig talt.... Var ikke mye igjen av husene etterpå, for å si det slik... * Satte C4 på porten, sprengte den og ble truffet av flyvende biter av veggen. Jaja... * Nuuuuuuke!!!! (vel, ikke nuke akkurat, men moro var det.) * Elsker motorsyklene * En fyr stod plassert foran et tre, og jeg hadde lastebil. Ente opp med å kjøre rett i treet så det knakk, fortsatt med fyren mellom bilen og treet... * Fyr gjemte seg i en hekk-labyrint og trodde han var morsomt. Jeg gadd ikke lete etter ham og kastet en granat i stedet over hekken... hihi... Og det før jeg har gjort ferdig det første missionet... ,) Endret 9. september 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Noen anmeldelser rundt her et sted? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Er det INGEN fysikk eller er det bare ingen fysikk på kjøretøy?? Anmeldelse Endret 9. september 2008 av Zonked223 Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 skriv litt her også https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1004693 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Hvordan "hijacke" tanksen i villaen: 1. Kom deg til det lange røret som stikker ut av den, trykk så på E Han du tryrer klatrer da mot åpningen. 2. Når du prøver å dra opp lokket, vil en ting komme fram, trykk da F. 3. Han i tanksen gir ikke fra seg granaten frivillig, så trykk som en gal på space(mellomrom). Lenke til kommentar
Generales Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kommet demo til PC enda? Gidder ikke kjøpe det hvis det ikke er noe bra fysikk. Gledet meg sykt til dette spillet, siden det skulle være som å være i en ordenlig hardcore action film Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Hvordan "hijacke" tanksen i villaen: 1. Kom deg til det lange røret som stikker ut av den, trykk så på E Han du tryrer klatrer da mot åpningen. 2. Når du prøver å dra opp lokket, vil en ting komme fram, trykk da F. 3. Han i tanksen gir ikke fra seg granaten frivillig, så trykk som en gal på space(mellomrom). Og om det ikke fungerer, selv om jeg prøvd både med tastatur/mus og med gamepad og har skrudd ned all grafikken til det laveste for å være sikker på at det går helt jevnt og knappene registreres? Klarer å ta granaten og holde den en liten stund, men det er alt. Endret 9. september 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kommet demo til PC enda? Gidder ikke kjøpe det hvis det ikke er noe bra fysikk. Gledet meg sykt til dette spillet, siden det skulle være som å være i en ordenlig hardcore action film Det er fysikk. Alt fra store bygninger til "villages" som ligner veldig på de i Crysis kan ødelegges. bygdsammen på samme måte og blir ødelagt på samme måte. Også masse hindringer i veien som kan kjøres på så det flyr. Så fysikk er det, bare ikke på kjøretøy. Kan seff hoppe med bilen, men ser litt rart ut. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fysj, hørtes dårlig ut ass, gidder ikke prøve det en gang etter å ha lest litt her inne... Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fikk det i posten i dag, men det viste seg at jeg har for dårlig pc hadde jeg bare kjøpt det til xbox heller. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Noe av spillet er jo selvsagt kult, men det som er dårlig irriterer meg som mangel av fysikk på kjøretøy f.eks. Så syns jeg selve byen var veldig generisk. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hvorfor klager så mange på fysikken? Har vi samme spill? De er selvsagt ikke perfekte, men de er langt bedre enn noe jeg har prøvd i for eksempel GTA... Men jeg tar gjerne imot tips til hvordan man kaprer tankser på PC versjonen. Jeg kommer så langt at jeg skal trykke space mange ganger, men der stopper det enten jeg bruker tastatur eller gamepad. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Haha, stjal en motorsykkel, så kjørte jeg framover.. og krasja, og sykkelen fortsatte baklengst opp en bratt bakke.. Var ikke langt ifra 90 grader opp den bakken. XD Lo til jeg grein. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hvordan "hijacke" tanksen i villaen: 1. Kom deg til det lange røret som stikker ut av den, trykk så på E Han du tryrer klatrer da mot åpningen. 2. Når du prøver å dra opp lokket, vil en ting komme fram, trykk da F. 3. Han i tanksen gir ikke fra seg granaten frivillig, så trykk som en gal på space(mellomrom). Og om det ikke fungerer, selv om jeg prøvd både med tastatur/mus og med gamepad og har skrudd ned all grafikken til det laveste for å være sikker på at det går helt jevnt og knappene registreres? Klarer å ta granaten og holde den en liten stund, men det er alt. Husk at når de sier f, så mener de melee knappen, og med space mener de hoppeknappen... Hvis du har endra noe, så må du bruke det nye.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå