boffeeen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Joda... Endret 9. september 2008 av Boff3n Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Dette synes jeg ærlig talt ikke har noe i en seriøst bildekritikk å gjøre. No offence, men dette kvalifiserer, etter mitt subjektive syn, ikke til et snapshot engang. Hva har du ment med bildet? Kanskje jeg kan endre synspunkt om jeg får en forklaring Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg er enig med yackup. Skjønte ikke hva det bildet hadde med bildekritikk å gjøre. Det eneste jeg har skjønt egentlig, er at han er syk i gymmen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Feil bilde, og nå får jeg ikke endra det?? HELPZ!?!?1+1plussen Endret 9. september 2008 av Boff3n Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Feil bilde, og nå får jeg ikke endra det??HELPZ!?!?1+1plussen Du kan da lett gå inn på Rediger og slette ditt eget bilde, og legge inn det du mener var det rette. RandiA Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Det går ikke å gå på full edit... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Joda, du må bare dra ned menyen der bildet er lagt inn Atatchment...så er det et rødt kryss ved bildet, som viser at du kan slette det. RandiA Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Legg ut nytt bilde nå da, det MÅ ikke på død og liv være i førstepost Bare si ifra i førstepost hvor bildet ligger Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hvis du går til Redigere, så får du opp Administrere vedlegg, så er det en liten "hake" der til høyre du kan klikke på, da får du opp et slikt bilde (så kan du bare klikke på det røde krysset og slette) (På bildet mitt er det flere vedlegg, hos deg vil det bare være ett.) RandiA Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Der, tror jeg. Er det meninga at bildet ser så fargeløst ut på thumbnailen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Der, tror jeg. Er det meninga at bildet ser så fargeløst ut på thumbnailen? Det var da et fint bilde...fine farger. Men du skulle ha lagt det inn i litt mindre størrelse. (Se forumsreglene for bilder, lengste side ca 1024p) RandiA Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Vel, ingen har noen sinne sagt at alt er lett! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Denne tråden ble veldig rotete. Hva med å slette den (spør en mod?), og opprette en ny -med et nytt navn. Bildet ble ganske stilig syns jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Skjønte ikke helt hva alt oppstyret var om før jeg leste lengre nedover. Stakkars menneske, såpass ille var det nå ikke. Har jo tatt mange bilder selv som har vært mye dårligere. Men nu som det tydeligvis er riktig bilde oppe, så synes jeg det ble kjempeflott. Kunne med fordel ha gått litt lengre nedover, men skarpt og fint. Blasse farger som passer til motivet og rust sjarmerer alltid meg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ja, bildet er fint det...spesielt fargene, og det første bildet med vinduet var heller ikke så dumt...en diffus skikkelse bak ruten og det var passe croppet... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå