Jo Are Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei Har tenkt på og forhåndsbestille disse spillene, men ar to spørsmål jeg vil ha svar på først: 1. Er Fallout 3 et typisk rpg spill? Altså at du reiser rundt i en stor verden og starter oppdrag som du selv vil? Eller er det mer likt RFoM, hvor det eneste du kan gjøre er og løse oppdrag? 2. Er Far Cry 2 et typisk FPS spill, noe ala RFoM? Takker for svar Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Fallut 3 = Typisk rpg Far Cry 2 = Typisk fps Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) fallout3 er et kjempetypisk rpg.. du kan i stor grad gA hvor du hvil, bli hvem du vil osv osv.. kan jo pA ingen mAte sammenlignes med RFoM nei.. edit: mitt inntrykk er at du ikke kan sammenligne RFoM med FarCry2 heller.. RFoM er jo tragisk linert, FarCry2 vil bli mye mer Apent... Endret 9. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Takk for svar. Skal da forhåndsbestille begge spillene. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Husker ikke helt hvor jeg så det, men hos gamezone kan du forhåndsbestille de 2 spillene. 350kr pr spill Skal ta meg en tur innom dem imorra og forhåndsbestille selv. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Husker ikke helt hvor jeg så det, men hos gamezone kan du forhåndsbestille de 2 spillene. 350kr pr spill Skal ta meg en tur innom dem imorra og forhåndsbestille selv. tuller du ? det må da være pc-versjonene.. på nettsidene til gamezone koster hvertfall fallout 500kroner.. edit: hadde vert fint om du postet pA forumet om det skulle vise seg at en kunne fA det til 350 kroner vha bestilling i butikk.. noe som er veldig usannsynlig, men hadde vert rAtt Endret 12. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Var ikke på nettsiden jeg så det. I et magasin eller noe sånt. Tror jeg sjekket om det var bare til pc, men kan ikke huske å ha sett noe, men det er nok verdt å sjekke opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå