Voight-Kampff Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 De er for seint ute. Bruce Campbell er for gammel! Lenke til kommentar
boligego Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Dette blir garantert RÆVA selv om spillet er bra. Det er ingen godt å hente til en film. Half-Life derimot... Jeg kan heller ikke helt forstå hvordan de hadde tenkt at dette skulle bli bra, Duke Nukem-spillene har egentlig en vanvittig tynn historie og det å finn en Duke Nukem som fansene blir fornøyde med er en komplett umulig oppgave. Half-Life derimot har jo faktisk et potensiale, men de vil jo også ha problemer med å finne en troverdig Gordon Freeman. Jeg ville si at Edward Norton er perfekt som Gordon. De fleste er enige om at Edward er kul, flink og greier. Det er Gordon og, dessuten linger de litt også De er for seint ute. Bruce Campbell er for gammel! Tenkte på samme greia jeg og..... Bruce er dødskul, men for gammel nå.... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Hadde det vært omtrent 10 år or so tidligere hadde kanskje godeste guvernør Arnold Schwarzenegger fungert Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Klart det ikke blir noen særlig historie, men hva så? 80-tallet hadde en overflod av slike filmer, og jeg vil gjerne ha flere. Tenk bare på Commando, Rambo, Cobra, Escape from New York, Predator og Terminator. Null historie, meget bra filmer. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Terminator. Null historie Hvilken planet kommer du fra?? Lenke til kommentar
supermons Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Og det finns bare èn IRL Duke Nukem ... Dolph Lundgreen Enig! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Snakker selvsagt om den første Terminator-filmen. Robot dukker opp. Mann dukker opp. Mann og dame løper. Robot følger etter. Robot ødelegges. The End. Mye historie der, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg