Taake Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei. Idag så tok ipoden min kvelden. Mistet den i flis gulvet 50 ganger, men idag skulle det altså gå galt. Det er 5,5 generasjons ipod med 80gb harddisk. Jeg lurer på om noen vet om en plass jeg kan kjøpe harddisk til den eller noen som vil selge en? mvh. Thomas V. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hvis du ikke har funnet noe enda så kan du kjøpe hd til 5-generasjon iPod her Den koster jo 1000kr inkl. frakt, men omd et er verdt det bestemmer du selv mvh. Benjamin V. Endret 26. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Taake Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvis du ikke har funnet noe enda så kan du kjøpe hd til 5-generasjon iPod her Den koster jo 1000kr inkl. frakt, men omd et er verdt det bestemmer du selv mvh. Benjamin V. Takker =) så først nå at det var deg =P hehe. Er små dyrt det. Henge du mye inne her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå