Insomniac Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 IBM GXP60... dere skjønner hvor dette bærer hen Kjøpt i komplett butikken ikke på nettet. Kan jeg kreve pengene tilbake? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kan i følge kjøpsloven ikke kreve penger dersom HD er kjøpt i en av komplett-butikkene. Men, dersom reklamasjonen blir godkjennt så skader det jo ikke å spørre om å få en disk av et annet merke, & heller evt. legg i litt ekstra! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Æh, hvis disken ikke fungerer som den skal har du rett på ny disk. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Du kan vel neppe kreve pengene tilbake. Men de kan som en service enten tilby deg en annen, eller evt hvis de er kjempe snille gi deg pengene tilbake. Lenke til kommentar
raringen Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ifølge kjøpsloven, viss det er feil på en vare har du rett til pengene tilbake Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 synes det er for gale at jeg ikke skal kunne kreve pengene tilbake. måtte kjøpe ny et annet sted pga idiotene på komplett sendte med min onkel en "lavstøy" disk *fnys* jeg måtte investere i en ny harddisk omgående da denne ble kjøpt inn til bruk i jobbsiturasjon og tid er penger. men det er en god stund siden nå, den har bare blitt liggende. men den er jo herpet og, klikkelyder, voldsomt støy osv. den har bare blitt glemt, men det er jo ikke for sent i det hele tatt. har kvittering og garantien er godt intakt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 sjekk lover om postodrekjøp her, du har mange fordeler ved et slikt kjøp!! http://forbrukerportalen.no/ Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 kjøpte for en stund siden en vare i komplett sin butikk som ble herpa... Fikk beskjed om å sende den inn til komplett.no, da blei det mye faenskap og kverulering. Komplettfolka gjør alt de kan for å ødelegge alt av kundeforhold Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du kan fortsatt skrive en mail til forbruker rådet, de er de eneste som kan hjelpe deg. Du vill da få et oversiktlig svar om dine rettigheter ved kjøpet som du kan maile eller ta med det til butikken Har jeg hatt problemer med å bytte deler har det gjort underverker bare å nevne forbruker rådet. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 kjøpte for en stund siden en vare i komplett sin butikk som ble herpa...Fikk beskjed om å sende den inn til komplett.no, da blei det mye faenskap og kverulering. Komplettfolka gjør alt de kan for å ødelegge alt av kundeforhold det har de ikke lov til. når de først har gjort et nummer av å skille de to butikkene juridisk så skal de faen meg få føle det begge veier og Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Send inn og du skal få ny sendt tilbake, det fikk i hverfall jeg med min gåene harddisk, og jeg fikk forspørsel om jeg vill bytte den i annet produkt. Jeg har bare god erfaring med komplett.no da de har vært meget hjeplsome hver gang det har vært feil på en av mine varer. Hilsen Gaute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå