frankb85 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg har tre filer; en i fla., en i html (index) og en swf. Har uploaded de tre filene på mitt domene, men når jeg åpner siden vises bare en liste over filene. Hvorfor starter ikke introen? Takker ekstremt mye for all hjelp! www.frankberg.no Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 flashmo_091_intro.html --> index.html Endre navnet til index.html Lenke til kommentar
frankb85 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 flashmo_091_intro.html --> index.htmlEndre navnet til index.html Tusen takk! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 FLA filen trenger du ikke å ha på serveren. Det er kildefilen som kompileres til SWF. Men ta godt vare på den lokalt hos deg. AKIRA Lenke til kommentar
frankb85 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 FLA filen trenger du ikke å ha på serveren. Det er kildefilen som kompileres til SWF. Men ta godt vare på den lokalt hos deg. AKIRA Ah dumme meg^^ Lenke til kommentar
frankb85 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Når jeg høyreklikker på selve vidoen når den spilles av i en browser, så dukker det opp en link "Created by www.flashmo.com" Har sett på selve indexfila, men finner ingen link der... hvor er den tror dere? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Den er intergrert i swf fila, så den får du nokk ikke fjernet... Lenke til kommentar
frankb85 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Den er intergrert i swf fila, så den får du nokk ikke fjernet... Fant det ut nå! Fjerna noen linjer i action frame eller hva det heter. ble borte nå Endret 9. september 2008 av Hotlover Lenke til kommentar
frankb85 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Lurer på noe angående webtjenerstatestikk... hva vil en forespørsel si? F.eks.: "Totalt antall vellykkede forespørsler: 82 242 (15 292)" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå