mevi_miki Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hallo, det har seg sånt at jeg er veldig usikker når det kommer til ei jente jeg kjenner. Vær gang jeg er med henne driver vi å kliner og slikt. Før når hun hadde type så ble vi enige om at vi bare var venner, å dette har vi ikke snakt om siden. Vi snakker hver dag å hun skriver fult av hjerter og greier men hvordan kan jeg finne ut om hu vill noe mer enn å bare være venner uten og spørre henne ? Pluss hun er veldig mye med en annen gutt så spurte jeg om de hadde noe på gang så svarte hun, " jeg veit ikke, tror ikke det" betyr det at hun prøver seg men hu er usikker på om han vill eller hvordan funker det ? :s Takk for alle svar Kanskje litt rotete men er ikke noe flink til og forklare eller STAVE ! Lenke til kommentar
Taake Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Prat med a om det da vet du Ikke stor annet å gjøre skulle jeg tro. Med mindre du kjenner en tankeleser. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Trur det beste er å spørre rett ut: -Hva skal jeg si til kameraten min når han spør hva det er mellom oss? Hvis hun da sier: -veit ikke.. Så kan du si: -skal jeg si vi er venner da eller? så gir du deg ikke får du finner ut av det.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Du må kjøre på fort, før hu blir sammen med han andre karn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå