Petoah Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei. For noen år siden husker jeg at jeg kjøpte meg en pizza hos en restaurantkjede som selger pizzaer. Det som var spesielt var at man kunne kjøpe pizza med ost inne i skorpene, slik at om man ser et stykke fra siden ser man en "tunnel" som går gjennom skorpen, med ost. Problemet er at jeg ikke finner den muligheten nå? Noen som vet noe om dette? Hvem som lagde det, om man får kjøpt det i dag, osv. Petter. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hva med å bake selv? Lenke til kommentar
BrageD Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Pizza Hut har/hadde det. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ahh tusen takk! For de som ikke allerede er fristet; Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Det skal prøves. Srsly. Hva med noen Left 4 Dead lan der dette serveres Petter? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Selvfølgelig.. Bare du lager maten så er jeg med! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ok, men jeg kjøper ikke inn alle råvarene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Snakker om å ødelegge skorpa det er så koslig å maule helt til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå