Gå til innhold

Teaser: Gothic 4: Arcania

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Men når er vinter 2009? :blush: Før eller etter sommerferien?

Er nok desverre etter sommerferien. Samtidig ser jeg på det som en god ting i dette tilfellet, ettersom nummer 3 var alt for uferdig.. Kanskje, kanskjedette blir litt bedre....

Er jo lov å håpe..

Lenke til kommentar

Stiller meg meget skeptisk til det her ettersom Piranha bytes ikke står bak utviklingen, selvom de har det med å utgi buggy spill som har endel mangler og småfeil i koden må jeg tilstå at jeg alltid har hatt sansen for detaljerikdommen og atmosfæren de ligger inn i verdenen.

Men, gleder meg uanz til å få vite mer, spillet kan sikkert bli bra.. men aldri Gothic.

Endret av Zogeye
Lenke til kommentar
At Piranha ikke står bak utviklingen er vel det beste som kunne skje, makan til buggy spill skal du lete lenger etter. Utrolig synd da Gothic 3 i grunn var et bra spill.

Krysse fingrene for at Gothic 4 leverer.

Da det er Piranha som har skapt Gothic-serien, ser jeg ikke hvordan dette kan være det beste som kunne skje. Det betyr jo ganske enkelt at Gothic-serien er død. For oss som begynner å dra på åra: Litt som at "Larry: Magna Cum Laude" uten Al Lowe ikke lenger var Larry. JoWood har stått bak bra spill før (Spellforce-serien) og det er ikke umulig at Arcania blir tålelig bra, men mer sannsynlig er det at det blir det melking av Gothic-navnet som de desverre eier.

Trine Games gjorde de ikke bedre med Forsaken Gods! eller Forsaken BY Gods, Forsaken BUGS!!!

Eller min personlige favoritt "For God's sake" (Denne utvidelsen var virkelig et hån mot alt Gothic-navnet står for)

Selv har jeg høyere forventninger til Risen, som i disse dager utvikles av Piranha Bytes (Gjennom Deep Silver og ikke JoWood)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...