Inc Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Har nå en del maskiner som er satt opp til å akseptere fjernstyring via Internett. Problemet er at det er kun 1 maskin som jeg klarer å koble meg til, fordi den står først på listen som ruter har port forwarded. Hvordan løser jeg dette uten å stenge for hver maskin i ruter når jeg vil koble til en annen maskin? Endret 9. september 2008 av Inc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skal gå ann med en register endring som forandre hvilken port som skal brukes. En annen ting er at du kan bruke RDP til en "server" i nettet ditt og så gå videre til den ønskede maskinen via enda en RDP session til hvilken som helst maskin... Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Med min ruter kan jeg assigne in-port utenfra til en vilkårlig ip/port på LAN'et. Det vil si at f.eks. går port 20 000 til maskin 1 og RD-porten, 20 001 til maskin 2 og RD-porten, osv.. Sjekk om du har mulighet til dette, bedre enn å endre registeret på hver maskin i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå