Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo S40 - Diverse spørsmål

M4ds

Anbefalte innlegg

Jeg har sett en del på Volvo S40, mellom 1996-1998. Er det bra biler? Da tenker jeg på: Er den høylytt når den kjører? Hvordan er den å kjøre?

Er det mulig å kjøpe diverse interiør, slik at den ser litt nyere ut? Jeg har tenkt på skinn-seter, ratt etc. Hvor får jeg evt kjøpt det?

Jeg skriver ikke noe om kilometer-stand, slitasje etc., for jeg tenker på Volvo S40 generelt.

Er det noe jeg burde passe meg for etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett en del på Volvo S40, mellom 1996-1998. Er det bra biler? Da tenker jeg på: Er den høylytt når den kjører? Hvordan er den å kjøre?

Er det mulig å kjøpe diverse interiør, slik at den ser litt nyere ut? Jeg har tenkt på skinn-seter, ratt etc. Hvor får jeg evt kjøpt det?

Jeg skriver ikke noe om kilometer-stand, slitasje etc., for jeg tenker på Volvo S40 generelt.

Er det noe jeg burde passe meg for etc?

Hadde en slik bil for noen år siden, en '97 sedan. Kanskje ikke verdens mest spennende bil, hva angår kjøreegenskaper og komfort, men en helt ok mellomklassebil. På min var det noe støy, spesielt fra hjula foran. Fikk dempet endel med matter jeg kjøpte på BilXtra, og det hjalp bra. Fikk dempet bak også, da baksetene lå rett oppå bensintanken, uten noe isolering i mellom.

Skinnseter får du nok kjøpt, men ville nok funnet en modell som har skinninteriør fra før av. Kjøpe dette i ettertid koster flesk. Endel stylingfirmaer i Sverige skaffer det meste, både til interiør og eksteriør.

Alt i alt en grei bil, som jeg på 3 år ikke hadde andre utgifter enn oljeskift og bytte av lyspærer på. Motor'n er typisk Volvo, traust og solid bygd. Litt høyt bensinforbruk, men min var med automatgir. Mulig manuell er noe bedre her.

pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...