ugv Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Pc som kabeltvdekoder er det mulig?, og i tilfelle hvordan ? Har kabel fra stjelenor..... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det er sikkert mulig, men det skal ikke diskuteres på dette forumet. Les retningslinjer. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Er dette ulovlig da? Det blir vel akkurat det samme som vanlig tv-kort til dataen. Jeg har selv lurt på om det går an å koble parabol til et slags tv-kort, for å slippe å ha ekstra tv på hybelen, og spare en del penger. Lenke til kommentar
Gtyrte Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det nevnes vel ikke så mye her om det er kanaler man har "kjøpt" og har lov til å se? Og da må man vel gå ut i fra at det er kanaler som man har "kjøpt" og har lov til å se? Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Selvsagt er det enten lovlige gratiskanaler, eller kanaler man har betalt for. Den gratispakka til CDigital er det vel bare en lav årsavgift på eller no. Og jeg rekner med ugv har betalt for kabelen fra Telenor. Lenke til kommentar
ugv Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har betalt... men har jo flere tv`r og vil jo ikke se på det samme som alle de andre.....takknemlig for råd og tekniske løsninger.....er ikke en dekoder en "slags computer "? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Sjekk denne http://www.itavisen.no/art/1300863.html Lenke til kommentar
ugv Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 vel det ligger "litt" over lommeboka mi....men ser jo ganske rått ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå